دبیر علمی دومین همایش جامعه ایمانی مشعر از برگزاری جشنواره برگزیدگان هیات های مذهبی کشور در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰ 04 July 2018

به گزارش تابناک قم،محمد حسین طاهری در حاشیه دومین همایش جامعه ایمانی مشعر که در سالن همایش های وصال مجتمع یاوران مهدی قم برگزارشد اظهار کرد: این برنامه برای دومین بار برگزار می‌شود و 300 نفراز رابطان شهرستانی جامعه ایمانی مشعر در این همایش سه روزه حضور دارند.

وی ادامه داد: همایش، محور های متعددی از جمله شبکه سازی و تشکیلات، بررسی آخرین وضعیت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و تبیین برنامه های جامعه ایمانی مشعردر سال97، دارد.

دبیر همایش جامعه ایمانی مشعر بیان کرد: در این دوره از همایش، از شخصیت‌هایی همچون حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان و سردار سعید قاسمی دعوت به عمل آمد و شرکت کنندگان با آیت الله مصباح یزدی دیدار می‌کنند.

وی افزود: همچنین در حاشیه این همایش، فیلم سینمایی تنگه ابوغریب اکران می‌شود و حاضرین از نمایشگاه دستاورد های جامعه ایمانی مشعر بازدید بعمل می‌آورند.

طاهری عنوان کرد: جامعه ایمانی مشعر با هدف شبکه سازی و ایجاد تعامل بین هیات های کشور و تعالی ارکان هیات تشکیل شده است و با پنج هزارهیات ارتباط مستقیم دارد.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره از همایش جامعه ایمانی مشعر، جشنواره برگزیدگان هیات های مذهبی کشور در روزهای 18 و 19 مرداد در استان قم برگزار می‌شود و از هیات‌های برتر تقدیر می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار