رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: قم هیچ شهربازی و فضای تفریحی ندارد و امروز یکی از مطالبات مهم مردم قم راه اندازی فضاهای تفریحی است.
کد خبر: ۶۲۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ 03 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، حسن مالکی‌ نژاد با اشاره به مصوبه اخذ مجوز مشارکت با موسسه فرهنگی قرآن و عترت تبیان قم در احداث و راه اندازی شهر بازی معارفی در بلوار پیامبر اعظم(ص) عنوان کرد: کار فرهنگی هزینه دارد و باید از آن حمایت شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم افزود: بسیاری از فعالیت های شهرداری در قم نفع مالی ندارد و باید روح تنگ‌ نظری حاکم بر شهر را با انجام این چنین طرح هایی از بین ببریم.

وی خاطرنشان کرد: قم هیچ شهربازی و فضای تفریحی ندارد و امروز یکی از مطالبات مهم مردم قم راه اندازی فضاهای تفریحی است.

مالکی‌ نژاد بیان کرد: حالا که تعدادی از جوانان مستعد از خود شهر قم و محله های محروم آماده‌اند تا با تکیه بر توان داخلی و با رویکرد ما می توانیم فضایی برای تفریح کودکان ایجاد کنند باید از آن حمایت شوند.

وی گفت: این جوانان خلاق از یک آب انبار متروکه بهترین فضای فرهنگی ایجاد کرده‌اند و قطعا در آینده هم می‌توانند کارهای خلاقانه انجام دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم عنوان کرد: تا کنون هر تلاشی برای راه اندازی شهر بازی در قم انجام گرفت بی فایده بود و حتی مشکلات زیادتری را برای مردم قم ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: وقتی یکی از نیازهای مهم شهر راه اندازی فضاهای تفریحی است باید از این گونه طرح ها حمایت کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار