دبیرشورای فرهنگ عمومی بافق گفت:زبان هنر یکی از تاثیر گذارترین ابزار برای اعتلای فرهنگ است.
کد خبر: ۶۱۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱ 14 June 2018

 دومین نشست شورای فرهنگ عمومی بافق با محوریت ارائه راهکارهای ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی در این شهرستان برگزار شد.
رییس شورای فرهنگ عمومی با اشاره به انتخاب داهیانه و هوشمندانه مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال با عنوان «حمایت از کالای ایرانی» عنوان کرد:مقام معظم رهبری با توجه به دغدغه ای که برای سربلندی و عزت و استقلال کشور دارند با درایت و بصیرت و هوشمندانه شعار حمایت از کالای ایرانی را انتخاب کردند.
حجت الاسلام سید جواد سلیمانی با اشاره به کیفیت کالاهای ایرانی بیان کرد: که باید کالاهای ایرانی با کیفیت بالا تولید شود تا مردم تشویق به حمایت از استفاده از کالاهای داخل شوند و از طرف دیگر برای تقویت چرخه صنعت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری شود تا امنیت شغلی کارگران تامین شود و در این صورت است که بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.
حسین ارجمند دبیر شورای فرهنگ عمومی نیز با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بیان کرد:ماه رمضان ماه خودسازی وبلوغ معرفت و شناخت انسان نسبت به خداوند است و در این ماه عزیز انسان با تمسک به خداوند و چنگ انداختن به دامان الهی، به دنبال جلب رحمت الهی است .
وی با اشاره به نقش هنر در فرهنگ سازی حمایت از کالای ایرانی عنوان کرد:زبان هنر یکی از تاثیر گذارترین ابزار برای اعتلای فرهنگ است و نقش هنر و هنرمندان در فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگی نقشی برجسته و غیر قابل انکار است و می توان با استفاده از ظرفیت و پتانسیل بالای هنرمندان در ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی بهره جست.

 

اخبار تهران

دانلود تقویم سال 98

دانلود نقشه متر. تهران

زیارت عاشورا همراه با صوت زیبا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار