مدیر منطقه 4 شهرداری همدان گفت: در گنجنامه آب آشامیدنی وجود ندارد که از مهمترین معضلات برای شهروندان و مسافران است.
کد خبر: ۶۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 14 July 2015
مدیر منطقه 4 شهرداری همدان گفت: در گنجنامه آب آشامیدنی وجود ندارد که از مهمترین معضلات برای شهروندان و مسافران است.

به گزارش ایسنا، "مجید درویشی" در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان، اظهار کرد: امسال در گنجنامه به علت مدیریت واحد فضاهای سبز، مبلمان شهری و سد معبرها به صورت جدی‌تری کنترل می‌شوند.

وی تصریح کرد: شهرداری همدان برای استقبال از مسافران اقدام به پاکسازی پارک‌ها، استانداردسازی وسایل بازی، بازسازی و مرمت علائم ترافیکی، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و مبلمان شهری و اضافه کردن نیروهای فضای سبز به‌صورت ویژه کرده است.

درویشی خاطرنشان کرد: بعضی از مسافران اقدام به چادرزنی روی چمن‌ها کرده که باعث جلوگیری از آبیاری چمن‌ها می‌شوند که باید زمانی برای آبیاری درنظر گرفته شود.

آمادگی 15 دستگاه خودرو گشت راه‌داری در ایام تعطیلات

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان نیز از آمادگی 15 دستگاه خودرو گشت راهداری در ایام تعطیلات عید فطر در استان خبر داد.

"نصرت‌اله حیدری" افزود: همچنین 14 راهدار برای استقبال از مسافران در استان آمادگی داشته و خط‌کشی راه‌های شریانی فرعی و پرتردد صورت گرفته است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر همدان نیز گفت: طرح امداد و نجات جاده‌ای از اول تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد.

"حسین اشرفی" با اعلام شماره 112 ویژه بخش امداد و نجات هلال احمر همدان تصریح کرد: تمامی محورهای مواصلاتی تحت پوشش طرح امداد و نجات هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور توقف مسافران در محورهای مواصلاتی مکان‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار