کد خبر: ۶۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 13 July 2015
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان طالقان گفت: عملیات ترمیم و بهسازی راه‌های بخش پایین طالقان آغاز شد.
 رضا رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در طالقان اظهار داشت: توسعه راه‌ها و ارتقای خدمات‌رسانی به مردم از مهمترین اقداماتی است که میبایست در اولویت قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه توجه به راه‌های شهرستان طالقان باید بیش از گذشته مورد توجه مسئولان قرار گیرد افزود: اختصاص اعتبارات یکی از مهمترین مسائلی است که می‌تواند ما را در توسعه راه‌ها، بهسازی و ترمیم راه‌های این شهرستان کمک کند.
رئیس راه و شهرسازی شهرستان طالقان در ادامه به عملیات ترمیم و بهسازی راه‌های بخش پایین طالقان اشاره کرد و گفت: اجرای عملیات ترمیم و بهسازی راه‌های روستایی خورانک، امیرنان، گردنه انگشتر طلا، خوران و اهوارک در بخش پایین طالقان در دستور کار قرار گرفته است.
رمضانی خاطرنشان کرد: این عملیات از امروز و با هدف ایجاد بستر مناسب راه‌های ارتباطی و تردد آسان و ایمن برای گردشگران و ساکنین منطقه توسط اکیپ راهداری شهرستان آغاز شده و به سرعت در حال پیشرفت است.
وی در ادامه سخنان خود بر تقویت زیرساخت‌ها و امکانات راه‌ها در مناطق روستایی تأکید کرد و اظهار داشت: در صورت تأمین اعتبار ایجاد راه‌های سهل‌الوصول، مرمت، ترمیم و بازسازی راه‌های روستایی این شهرستان در سال جاری مورد توجه جدی این اداره قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار