مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: ورزشکاران زن خراسان جنوبی در کسب مدال‌های رنگارنگ جهانی از ورزش مردان، پیشی گرفته‌اند.
کد خبر: ۶۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷ 13 July 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، بهرام عزیززاده‌مقدم،  در حاشیه برگزاری مراسم استقبال مردمی از نجمه خدمتی، از ورزش بانوان به عنوان مزیت برتر ورزش استان یاد کرد و گفت: سرمایه‌گذاری در بخش توسعه ورزش بانوان و رشته‌های انفرادی یکی از اولویت‌های اساسی این اداره کل است.
وی افزود: با توجه به فاصله کم خراسان جنوبی در ورزش بانوان با کشور و کمبود منابع و امکانات برای اجرای راهبرد "استفاده حداکثری از امکانات حداقلی"، این مسیر را دنبال می‌کنیم.
فعالیت‌های توسعه‌ای تیراندازی استان شتاب بیشتری می‌گیرد
محمدرضا نایاب، رییس هیئت تیراندازی خراسان جنوبی در حاشیه برگزاری مراسم استقبال از نجمه خدمتی، اظهار امیدواری کرد: این افتخارات پرفروغ‌تر از گذشته استمرار یابد.
وی، کسب این افتخارات را کمک بسیار بزرگی برای رونق بخشی به فعالیت‌های ورزش تیراندازی استان به ویژه در بخش بانوان عنوان کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای پاسخ‌گویی به استقبال انبوه جوانان با توجه به سفارش دین مبین اسلام در گسترش و بسط این رشته انجام گرفته تا بتوانیم در حوزه نخبه‌پروری و پشتوانه‌سازی به خوبی ورود کنیم.
نایاب، از سنگین‌تر شدن بار مسوولیت و رسالت هیئت بواسطه درخشش و کسب افتخارات یکی از برجسته‌ترین ورزشکاران تیراندازی ایران که در عالی‌ترین سطح حرفه‌ای ورزش می‌کند، یاد کرد و افزود: تلاش مضاعفی خواهیم کرد تا با برنامه‌ریزی، زمینه شناسایی، جذب و پرورش استعدادها بیش از گذشته فراهم شود.
نجمه خدمتی در مراسم استقبال پرشور مردمی در فرودگاه بیرجند، برای دومین بار مدال‌هایش را به شهدا اهدا کرد.
وی بزرگ‌ترین ارزش و افتخار ایران اسلامی را شهدا و خانواده‌های آنان دانست و تصریح کرد: رنگ و درخشش مدال‌های جهانی در برابر شهامت، شجاعت و فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنان، هیچ ارزشی ندارد و اگر این مدال‌ها امروز کسب شده بخاطر نعمت امنیت، آرامش و اقتدار کشورمان است و همیشه خود را مدیون دعای خیر مردم به ویژه جامعه بزرگ ایثارگران و به ویژه خانواده های شهدا می‌دانم.
نجمه خدمتی پیش از این مدال طلای بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در سال 2014 را با حضور در گلزار شهدای بیرجند، تقدیم شهدا کرده بود.
خدمتی، در بیست و هشتمین دوره مسابقات یونیورسیاد جهانی در کره جنوبی موفق به کسب 5 مدال طلا، نقره و برنز در بخش‌های انفرادی و تیمی در ماده‌های تفنگ 10 متر، 3 وضعیت و 50 متر بانوان شده بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار