مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بر لزوم فعال شدن آموزشگاه‌های مختلف موسیقی در این استان تأکید کرد.
کد خبر: ۶۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 13 July 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدناصر اسحاقی صبح امروز در نشست با جمعی از فعالان رشته موسیقی در اردبیل اظهار داشت: بر اساس تعالیم اسلام و تأکید مراجع دینی موسیقی دارای مفاهیم ارزشی و انسانی مورد توجه و دقت نظر است که در این راستا ضروری بوده ظرفیت موسیقی محلی و بومی این استان بیش از هر زمان دیگر مورد توجه قرار گرفته و از آن بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه در عرصه موسیقی باید از ظرفیت حداکثری آموزشگاه‌های فعال این رشته در سطح استان استفاده شده و بستری را فراهم کرد تا قابلیت بیشتری از این آموزشگاه‌ها در عرصه شناسایی استعدادها و معرفی آنها نمایان شود، گفت: در برگزاری برنامه‌های موسیقی نیز باید کار را به این آموزشگاه‌ها و انجمن‌های موسیقی سپرد تا خودشان تولیت کار را بر عهده بگیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به فعال شدن آموزشگاه‌های مختلف موسیقی در سطح استان افزود: برای اولین بار تصمیم گرفتیم تا جشنواره موسیقی بین آموزشگاه‌ها را برگزار کنیم که قطعاً این رویداد می‌تواند ظرفیت، بضاعت و توان این مجموعه را افزایش دهد.

اسحاقی خواستار برنامه‌ریزی مناسب در استفاده از ظرفیت حداکثری آموزشگاه‌های موسیقی استان برای برگزاری این رویداد هنری شد.

این مسئول در پایان سخنان خود بیان کرد: هدف ما این است که در همه رویدادهای فرهنگی و هنری بتوانیم کیفیت کار را بر هرگونه کمیت ترجیح دهیم تا امکان استفاده بیشتر از این توانمندی فراهم آید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار