مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته گفت: زنجیره تامین مواد مورد نیاز معادن در کرمان فراهم نیست و 80 درصد نیازهای این استان از سایر نقاط کشور تامین می شود.
کد خبر: ۶۱۲۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵ 28 May 2018

محمود بندرچی روز یکشنبه در نشست هماهنگی ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه ماشین آلات معدنی و راهسازی در اتاق بازرگانی کرمان افزود: تاکنون سرمایه گذاری اصولی و خوبی در بخش معدن در این استان انجام نشده و فرصت تکمیل زنجیره تامین مواد مورد نیاز کرمان با ایجاد نمایشگاه بین المللی کرمان فراهم می شود.
وی گفت: خطوط تولید معادن در این استان محدود و سنتی است و مدرنیزه نیست و واحد ریختگری بالای پنج تن در استان کرمان وجود ندارد.
مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته در کرمان افزود: تاکنون حدود 110 شرکت در این نمایشگاه ثبت نام کردند و 75 درصد از شرکت کنندگان مربوط به خارج از استان کرمان هستند.
وی تصریح کرد: همچنین 15 درصد از شرکت های حاضر در این نمایشگاه، نمایندگان کشورهای خارجی از جمله چین، ایتالیا، کره جنوبی، ژاپن، ترکیه، سوئد، آلمان و فرانسه هستند.
وی گفت: این نمایشگاه باید وسعت بیشتری داشته باشد، مشکل فضای موجود و امکانات سایت این نمایشگاه اجازه توسعه آن را نمی دهد زیرا محل این نمایشگاه از یک ماه پیش تکمیل شده است.
بندرچی افزود: کاتالوگ معرفی این نمایشگاه تکمیل شده و برای بازاریابی و فروش محصولات این نمایشگاه در 15 مورد تبلیغات اجرا می شود.
وی عنوان کرد: گستره تبلیغات این نمایشگاه بصورت بین المللی و یک ماه پس از پنجمین نمایشگاه تبلیغات برای این دوره آغاز شده است.
وی ادامه داد: ظرفیت سه سالن این نمایشگاه تکمیل شده و افرادی که تمایل به ثبت نام دارند با برپایی کمپ های سوئیسی به نمایشگاه اضافه می شوند.
مدیر اجرایی ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته در کرمان افزود: فلسفه ایجاد این نمایشگاه، برای ایجاد ارتباط کاری موثر است و برپایی این نایشگاه در نهایت تولید ثروت می کند و در صورت داشتن فضا نمایشگاه کرمان پیشرفته تر از پایتخت کشور خواهد بود.
وی گفت: دومین دوره اکتشاف معدنی بهمن ماه امسال در تهران برگزار می شود.
معدنچی افزود: استان کرمان از سوم تا هفتم تیرماه میزبان فعالان معدنی خواهد بود و در محل نمایشگاه دائمی شهر کرمان برگزار می شود.
وی ادامه داد: همایش معدن و فرصت های معدنی در حاشیه این نمایشگاه برپا می شود.
استان کرمان از سوم تا 6 تیرماه سال جاری میزبان فعالان معدنی در ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فراوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی خواهد بود که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر کرمان برگزار می شود.
همایش معدن و فرصت های معدنی نیز در حاشیه این نمایشگاه برپا می شود.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار