مشکلات آب شرب و تخصیص حق آبه به کمالشهر از سد طالقان موضوعاتی بود که در جلسه شورای اداری این شهر مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۶۰۰۸۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ 05 May 2018

به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر وثوقی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری کمالشهر، بابیان اینکه بخشی از حق آبه طالقان باید به کمالشهر اختصاص داده شود، اظهار کرد: آب شرب کمالشهر مشکل دارد که می‌تواند سلامتی شهروندان را تحت شعاع قرار دهد.

امام‌جمعه کمالشهر با اشاره به اینکه برخی زباله‌ها در فاصله ۲۰۰ متری مدارس تخلیه و موجب افزایش شیوع بیماری‌های مختلف می‌شود، تأکید کرد: ترافیک بسیاری در کمالشهر وجود دارد به همین منظور احداث ایستگاه مترو ضروری است.

حسین قهرمانی رئیس شورای اسلامی شهر کمالشهر نیز در ادامه جمعیت این شهر را ۱۴۲ هزار نفر اعلام کرد و گفت: این شهر جزو ۵۰ شهر پرجمعیت کشور است.

وی با تأکید بر اینکه تعدادی از ادارات این شهر مستقل نشده که همین امر خدمت‌رسانی را با مشکل مواجهه می‌کند، گفت: یکی دیگر از مشکلات کمالشهر نبود حد مرز مشخص میان این شهر با شهرهای مجاور است به همین منظور بازنگری طرح تفضیلی ضروری است.

رئیس شورای شهر کمالشهر  میزان سرانه ورزشی این شهر را در حد صفر اعلام کرد و گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برای کمالشهر کاری انجام نداده است و تاکنون تنها دو سالن ورزشی با کمک‌ شهرداری و مردم احداث‌شده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه سه زندان ملی و استانی در محدوده کمالشهر قرار دارد، گفت: این شهر نیاز به دادگستری یا دادسرا مجزا دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار