فرماندار باغملک:
فرماندار شهرستان باغملک گفت: درصد قابل توجهی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند و برنامه ریزی‌هایی باید صورت بگیرد و اعتباراتی دراین حوزه داده شود چرا که چشم انداز رشد و توسعه کشور در گرو سرمایه‌گذاری برای جوانان است.
کد خبر: ۵۹۹۵۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷ 02 May 2018

سید مجید صالحی بعداز ظهر دیروز درنشست صمیمی با جمعی از جوانان شهرستان باغملک، اظهار کرد: درصد قابل توجهی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می‌دهند که اگر در زمینه‌های مختلف برای آن‌ها سرمایه‌گذاری شود یک نیروی انسانی پر انرژی، خلاق، مبتکر و در خدمت جامعه خواهیم داشت.

وی افزود: برای استفاده از این ظرفیت در سطح کلان کشور باید برنامه ریزی‌هایی صورت بگیرد و اعتباراتی تخصیص داده شود چرا که چشم انداز رشد و توسعه کشور در گرو سرمایه‌گذاری برای جوانان است.

صالحی گفت: گلایه‌ای که به مسوولان وجود دارد این است که در گذشته آن‌گونه که باید برای جوانان سرمایه‌گذاری نشد، یعنی این ظرفیت عظیم نیروی انسانی خیلی از جاها نادیده گرفته شد که این از بین خواهد رفت و جوانان درکنار انرژی که دارند باید تعهد و تخصص را هم ایجاد کنند.

فرماندار باغملک بیان کرد: نشست‌ها و جلسات هم‌ اندیشی با جوانان باعث می‌شود که از نقطه نظرات آن‌ها در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم و باید تداوم داشته باشند مطمئن باشید جوانان شهرستان باغملک ظرفیت‌های بسیاری دارند که اگر بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم تاثیرات مثبتی در روند رو به رشد جامعه خواهد داشت.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار