فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تمام دستگاه های دولتی و نظامی با وحدت برای خدمات رسانی به مردم و حل مسائل و مشکلات جامعه وظایف خود را انجام دهند.
کد خبر: ۵۹۹۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰ 01 May 2018

سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری، روز دوشنبه در دیدار با امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مدیران مهریز افزود: هدف تمام دستگاه های دولتی و نظامی باید خدمت رسانی به مردم باشد زیرا دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب اسلامی فعالیت می کنند.
وی با بیان اینکه هرگونه کم کاری توسط هرکسی به خصوص دستگاه های اجرایی و نظامی به پای کل نظام نوشته می شود بر ضرورت کار مضاعف ، وحدت در امور و داشتن برنامه برای خدمت به مردم و حل مشکلات تاکید کرد.
فرمانده سپاه الغدیر یزد تصریح کرد: آن چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها از مجموعه دستگاه های نظام مطالبه دارند وحدت و همدلی بین آنهاست که بدون همفکری راه به جایی نخواهد رسید.
جمیری به اوضاع منطقه اشاره و یادآور شد: سال جاری با توجه به شیطنت های آمریکا و حامیان او ، سال سختی از نظر بین المللی خواهد بود و در صدد هستند با تقویت منافقین داخلی و خارجی مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند که با وجود تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و بصیرت مسوولان و مردم به هدف خود نخواهند رسید.
در این دیدار امام جمعه مهریز از حضور پرشور مردم شهرستان در صحنه های حماسی و انقلابی ابراز خرسندی کرد و گفت: سپاه و بسیج بازوی بسیار توانمندی در راستای خدمت رسانی به مردم هستند و همه دستگاه ها باید با تعامل خوب و سازنده در پیشبرد این انقلاب و رفع مشکلات مردم تلاش کنند. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار