آیت الله طباطبایی نژاد:
تابناک: امام جمعه اصفهان گفت: دشمن به دنبال ایجاد دو دستگی در جامعه بوده و اگر کسی به تیم مذاکره کننده اتهامی بزند در مسیر دشمن حرکت کرده است.
کد خبر: ۵۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 10 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به اینکه روند مذاکرات این دوره بسیار طولانی شده است افزود: نباید فراموش کنیم که رژیم های استکباری بسیار خبیث بوده و آنان تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند با هیچ کشوری به مدتی طولانی مذاکره کنند اما این عظمت ملت ایران است که آنان را این مدت پای میز مذاکره نشانده است.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه اگر ایران در این دوره از مذاکرات به توافق نرسد ضرری نکرده است بیان داشت: دلیل آن این است که جهان در این مدت ۱۰ روزه حرف هایی را که هیچ وقت گوش نمی داد شنید و دنبال کرد.

امام جمعه اصفهان در ادامه سخنان خود ضمن تحسین جمله وزیر امور خارجه که بیان داشته است «یک ایرانی را تهدید نکنید» بیان داشت: تیم هسته ای ایران به دنبال توافقی عزت مدار است.

وی در ادامه به آیاتی از قرآن کریم اشاره کرد و گفت: در قرآن آمده است هر کس دشمنان اسلام را همراهی کند جزئی از آنهاست و اکنون که پادشاهان کشورهایی چون قطر، عربستان و ... همراه با آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت می کنند آنان نیز دشمن اسلام به شمار می روند.

آیت الله طباطبایی نژاد در ادامه سخنرانی خود کشتار و قتل عام هایی که توسط رژیم آل سعود و داعش انجام می شود را شبیه به قتل عام هایی دانست که رژیم صهیونیستی انجام می دهد.

وی همچنین با اشاره به روز قدس و پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کسی جرات نداشت با رژیم صهیونیستی دشمنی و مخالفتی داشته باشد اما به برکت پیروزی انقلاب اسلامی ایران در دهها نقطه جهان، به حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی روز قدس برگزار می شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار