دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران گفت: کارگران کشور یک سری مطالبات از دوران جنگ دارند که همچنان باقی مانده است.
کد خبر: ۵۹۷۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 28 April 2018

به گزارش تابناک رضوی؛ ابوی اظهار داشت: یکی از موضوعات بسیار مهمی که در کشور ما وجود دارد این است که همه کارگران در تشکل‌های مربوط به آنها عضویت ندارد و این مسئله پیگیری امور مربوط به انها را بسیار سخت می‌کند.

وی بیان کرد: البته وضعیت هم اکنون از سال‌های قبل بهتر شده و به همین علت است که شاهد هستیم جلسات شورای عالی کار ساعت‌های طولانی به طول انجامیده و نمایندگان با قدرت سعی در دفاع از حقوق کارگران دارند.

دبیرکل کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران کشور خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که دولت باید به آن توجه داشته باشد این است که برای کارگران امکانات رفاهی در نظر گرفته شود به این معنی که فرزندان و خانواده‌های کارگران بتوانند از فضاهای فرهنگی و ورزشی که با بودجه خود آنها ساخته می‌شود استفاده کنند.

ابوی بیان کرد: همچنین کارگران یک سری مطالبات به‌جا مانده از دوران جنگ دارند که سال به سال به آنها اضافه می‌شود و حالا با توجه به تورم معیشت خانوار 3 تا 4 برابر حقوق یک کارگر است.

وی با اشاره به انعقاد قراردادهای موقت در کارهای دائم، خاطرنشان کرد: متأسفانه باب شدن این نوع از قراردادها امنیت شغلی را به صورت کامل از بین برده است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار