کد خبر: ۵۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۲۱ 10 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،امام جمعه و مردم سی‌سخت با حضور در منزل مرحوم مجتبی رضایی از والدین وی درخواست بخشش محیط‌بان دنا را کردند.
عصر امروز جمعی از مردم شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا با حضور در منزل اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی درخواست عفو و بخشش اسد تقی‌زاده محیط‌بانی را کردند که در سال ۸۷ و در یکی از روزهای مردادماه مرتکب این حادثه شده بود.

در این دیدار که حجج‌ اسلام ناصر مصباح‌نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت و حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان نماینده ولی‌فقیه در هلال‌احمر کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معتمدین و ریش‌سفیدان شهر سی‌سخت حضور داشتند امام جمعه و تنی چند از معتمدین و همچنین اسماعیل رضایی پدر مرحوم مجتبی رضایی به ایراد سخن پرداختند.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد امام جمعه سی‌سخت با تسلیت ایام شهادت حضرت امیرمؤمنان(ع) با ذکر آیات و روایاتی در خصوص عفو و بخشش و لذتی که از این رهگذر حاصل می‌شود از خانواده مرحوم رضایی طلب بخشش و عفو محیط‌بان دنا را کرد.

امام جمعه سی‌سخت خطاب به خانواده رضایی اظهار کرد: امیدواریم در این موضوع تصمیمی گرفته شود که علاوه بر خشنودی پروردگار مردم استان نیز به برکت این بخشش خشنود و راضی شوند.

وی خطاب به پدر مقتول گفت: با توجه به عزت و کرامت نفسی که از شما سراغ داریم امید است که با رأفت اسلامی این جوان را نیز مورد عفو قرار دهید.

در ادامه حجت‌الاسلام سید جواد غفاریان هم با درخواست از خانواده مرحوم اسماعیل رضایی به شعر معروف مرحوم شهریار در وصف حضرت امیر اشاره کرد و گفت: لذتی که در عفو و بخشش است در هیچ چیز دیگری یافت نمی‌شود.

وی افزود: اسماعیل رضایی خود از فرهنگیان به‌نام استان و رئیس اداره آموزش و پرورش عشایری استان است که با درد و رنج فرزندان عشایر آشنایی دارد و خود از خانواده‌ای است که پدر و عمویش مشکلات مردم را با بارها با ریش‌سفیدی برطرف می‌کردند.

غفاریان به وجود بزرگمردانی در استان از جمله مرحوم آصدرا ملک‌حسینی والد مرحوم آیت‌الله العظمی سید کرامت‌الله ملک‌حسینی اشاره کرد و گفت: آن مرحوم آن چنان که نقل می‌کنند در یک روز در منطقه دشت‌روم یاسوج، ۱۷ قتل را مورد صلح و سازش قرار داد که وجود مصلحینی از جمله آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در استان مایه آرامش است.

در ادامه هر یک از معتمدین سی‌سخت به بیان انتظارات خود از خانواده مرحوم رضایی پرداختند.

صمد رضایی در این نشست با بیان اینکه اگر درایت اسماعیل رضایی پدر مرحوم رضایی نبود فجایع زیادی پس از این حادثه رخ می‌داد، اظهار کرد: همه باید قدردان این حسن تدبیر اسماعیل رضایی فرهنگی فرهیخته و یادگار دوران دفاع مقدس باشیم.

اسماعیل رضایی پدر مرحوم رضایی نیز با قدردانی از حضور امام جمعه و معتمدین سی‌سخت اظهار کرد: اگر برخی بی‌تدبیری‌ها نبود این موضوع در همان ماه‌های نخست پایان می‌یافت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار