آستارا - ایرنا - خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آستارا در قالب یک تور خبری، از پروژه های عمرانی و خدمات دولت تدبیر و امید در روستاهای بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند.
کد خبر: ۵۹۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۱ 09 July 2015
به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، تعدادی از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان آستارا با مشارکت بخشداری مرکزی از مهم ترین خدمات دولت در سطح روستاها بازدید و از نزدیک در جریان روند پیشرفت فیزیکی طرح های عمرانی روستاها قرار گرفتند.

خبرنگاران در قالب این تور دو ساعته از پروژه های آسفالت ، کانال کشی و جدول کاری در روستاهای صیادلر، خشکه دهنه ، جلال آباد ، باغچه سرا ، جبرئیل محله ، عنبران محله ، شهرک هجرت ، شیخ محله ، بیجاربین ، ویرمونی و عباس آباد بازدید کردند.

بخشدار مرکزی آستارا در حاشیه این برنامه فرهنگی در جمع خبرنگاران گفت: توسعه روستاهای شهرستان آستارا در مسیر خوبی قرار گرفته که در این میان پروژه های مربوط به راه های روستایی از مهم ترین آنهاست.

چنگیز شکوری افزود: روکش آسفالت عنبران به طول دو کیلومتر ، آسفالت جاده دسترسی به دهکده گردشگری حیران و روستای گنجی کش و آسفالت معابر خشکه دهنه و باغچه سرا از جمله پروژه هایی است که در یک ماه اخیرعملیاتی شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های دولت در جهت عمران و آبادانی روستاها آسفالت راه های روستایی است، اضافه کرد : روستاهای شهرستان آستارا از جاذبه های گردشگری بکری برخوردار هستند ولی در برخی از این مناطق به سبب نامناسب بودن راه های منتهی به روستاها ، گردشگران نمی توانستند از ظرفیت های خدادادی مناطق روستایی بهره مند شوند.

بخشدار مرکزی آستارا در ادامه خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسوولان خواند و گفت: عملکرد و دستاوردهای دولت در روستاها باید توسط خبرنگاران به مردم انعکاس داده شود.

وی همچنین از راه اندازی تور پروژه گردی در آستارا خبر داد و بیان کرد: بنا به پیشنهاد فرماندار آستارا، تور پروژه گردی به منظور آشناساختن مردم آستارا با امور عمرانی و خدماتی روستاها پس از پایان ماه مبارک رمضان در این شهرستان راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: با دعوت شهروندان آستارایی در قالب این تور، ظرفیت های گردشگری روستاهای بخش مرکزی و لوندویل آستارا و نیز پروژه های عمرانی انجام شده در این مناطق معرفی می شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 86 هزار نفر جمعیت و 62 روستای تابعه، در 200 کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار