معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی خراسان رضوی:
معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی خراسان رضوی گفت: ورزش سبب تقویت اراده می‌شود و در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز فرد را محکم تر می‌کند.
کد خبر: ۵۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۹ 09 July 2015
سرهنگ حسن خرسند در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: معاونت ما دارای دو حوزه کاری مهم است  که موضوع اول آموزش نیروهای انتظامی با درجات مختلف و دوم بحث ورزش و تربیت بدنی کارکنان نیروی انتظامی خراسان رضوی است.

وی افزود: در بحث ورزش ما مباحث را به دو بخش تقسیم می‌کنیم که بخش اول ورزش‌های همگانی و همچنین دوره‌های ویژه ورزش رزمی است که باید تمام کارکنان این دوره را ببینید و این دوره 60 جلسه است.

سرهنگ خرسند بیان داشت: بخش دوم ورزش‌های تخصصی است که در لیگ برتر جودو کشور دارای مقامات مختلف هستیم و در لیگ والیبال استانی نیز مقام اول را کسب کردیم و دو تیم فوتبال در لیگ امید و بزرگسالان نیز در حال فعالیت هستند.

معاون تربیت و آموزش نیروی انتظامی خراسان رضوی تصریح کرد: در ورزش همگانی نیز ما در مناسبت های خاص مثل دهه فجر و هفته نیروی انتظامی برنامه‌های برای مردم برگزار می‌کنیم.

 سرهنگ خرسند با توصیه مردم به ورزش تاکید کرد: ورزش سبب تقویت اراده می‌شود و در برابر آسیب‌های اجتماعی نیز فرد را محکم تر می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار