تابناک: رییس آزمایشگاههای اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: هوای اصفهان همچون چند روز گذشته سالم است.
کد خبر: ۵۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴ 18 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، بابک صادقیان، میانگین شاخص کیفیت هوای اصفهان را تا این لحظه 54 (AQI) عنوان کرد و گفت: این وضعیت در شهرستانهای اطراف اصفهان شامل خمینی شهر، نجف آباد، مبارکه، شاهین شهر و سجزی نیز حاکم است.

وی اظهار کرد: با توجه به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان مبنی بر وجود امواج ناپایدار در فضای کل شهر اصفهان، انتظار است تا اوایل هفته آینده نیز همچنان هوا سالم باشد.

مسوول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز گفت: بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر گذر امواج ناپایدار از روی استان تا چند روز آینده است.

جلال حیدری افزود: اوج فعالیت این سامانه در روز جمعه و شنبه خواهد بود.

وی یادآور شد: براین اساس در اکثر نقاط استان ابرناکی و مه آلودگی، وزش باد نسبتا شدید و بارش های برف و باران بویژه در بخش های غرب و جنوب پیش بینی می شود.

وی به کاهش دما در اکثر نقاط استان از یک تا چهار درجه سانتیگراد اشاره کرد و گفت:

شهر اصفهان در 24 ساعت آینده نیمه ابری تا ابری گاهی با وزش باد همراه با بارش پراکنده است.

حیدری، حداکثر دمای اصفهان را 13 درجه و حداقل دما را پنج درجه بالای صفر عنوان کرد و گفت: سردترین نقطه استان فریدونشهر و بویین و میاندشت با سه درجه زیرصفر و گرمترین خور با 20 درجه بالای صفر است.

وی با اشاره به بارشهای 24 ساعت گذشته در استان گفت: در ایستگاههای هواشناسی استان بیشترین میزان بارش برف در فریدونشهر با 15 سانتیمتر و بیشترین میزان بارش باران نیز در سمیرم با 14 میلیمتر گزارش شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار