معاون فرهنگی هنری مدیر کل ارشاد استان یزد گفت:گفت:رسانه‌های عمومی می‌توانند با بهره گرفتن از مقالات تحلیلی و انتقادی نویسندگان نقش مهمی در آموزش مخاطبان آثار هنری را بر عهده بگیرند.
کد خبر: ۵۸۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۹ 11 April 2018

معاون فرهنگی هنری مدیر کل ارشاد استان یزد حلقه واسطه مخاطب و آثار هنری را رسانهعنوان کرد و با تاکید بر نقش رسانه در انتقال پیام گفت:رسانه‌های عمومی و نشریات در فضای اطلاع رسانی می‌توانند با بهره گرفتن از مقالات تحلیلی و انتقادی نویسندگان نقش مهمی در آموزش مخاطبان آثار هنری را بر عهده بگیرند.

وی در  آیین آیین گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی در بافق با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده در سال جاری در سطح استان گفت:توجه به هنر استان و مطرح کردن قابلیت‌های هنری دو رویکرد اصلی این مجموعه در سال جاری است.

محمود دهقان افزود:جذب مخاطب و افزایش تماشاگر در حوزه هنر از یکدیگر قابل تفکیک می‌باشد و باید با برنامه ریزی مناسب در سال جاری به سمت و سویی رفت که تماشاگران آثار هنری، به مخاطبین و گیرندگان اصلی پیام فرهنگ وهنر تبدیل شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های متنوع در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها در سال جاری بیان داشت:برگزاری برنامه‌های آموزشی در حوزه هنری،رونق تئاتر در شهرستان‌ها و آموزش موسیقی و ساز‌های ایرانی از سوی انجمن موسیقی استان برخی از این برنامه‌ها می‌باشد.

معاون فرهنگی هنری مدیر کل ارشاد استان بر لزوم تربیت مربی در سایر رشته‌های هنری اعم از هنر‌های تجسمی و گرافیک در هر شهرستان تاکید کرد.

به مناسبت سالگرد شهادت شهید آوینی، آیین گرامیداشت روز هنرانقلاب اسلامی و تجلیل از هنرمندان پیشکسوت بافق با حضور جمعی از مسوولان و بزرگان هنر و فرهنگ و ادب در این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است: در پایان این آیین از پیشکسوتان و هنرمندان بافقی تجلیل بعمل آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار