مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد گفت:‌ کمیته مساجد دهه فجر یزد رتبه برتر استانی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 96، را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۵۸۹۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴ 11 April 2018

حجت الاسلام«فیروز گرج» با اشاره به فعالیت‌های دبیرخانه کانون‌های مساجد این استان در برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 96 اظهار کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در برگزاری برنامه های کمیته های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 96، دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد توانست در بین این کمیته‌ها رتبه برتر را به خود اختصاص دهد .

وی افزود: کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی توانست در سال 96 در بیش از 600 مسجد استان فعالیت کند و برنامه‌های بزرگداشت را به صورت متنوع برگزار کند .

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد یزد،‌گفت: این برنامه‌ها در قالب نشست‌های بصیرتی، جشن‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و کتابخوانی، برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوهای فرهنگی، نشست‌های تخصصی و غیره بوده است که در مساجد استان برگزار شد .

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: با توجه به قرار گرفتن در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ما در نظر داریم برنامه‌های خود را به صورت متنوع تری نسبت به گذشته پیگیری کنیم و امسال نیز آنها را در قالب برنامه کانون‌های مساجد برگزار کنیم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار