کد خبر: ۵۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 07 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدوبه نقل از پایگاه خبری کهگیلویه،جلسه شورای شهر دهدشت صبح امروز به علت عدم حضور چهار عضو این شورا از رسمیت افتاد.

پارلمان محلی دهدشت از زمان آغاز به کار در دوره چهارم که بر اساس قوانین کشور، با طرح، برنامه و قانون و با هدف واگذاری امور شهر به نمایندگان مردم تشکیل شده تاکنون یک روز خوش به خود ندیده و جدال اقلیت و اکثریت این شورا باعث به حاشیه رفتن مطالبات مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان شده است.

این روزها و در حالی که شهر متمدن دهدشت از مشکلات عدیده رنج می‌برد بازی بی‌پایان اعضای شورا نشان می‌دهد منتخبان مردم به خاطر درگیری با همدیگر عزم جزمی برای حل مشکلات شهر و خدمات‌رسانی به مردم از خود نشان نمی‌دهند.

شورای چهارم از بدو تشکیل به جای هم‌اندیشی در بهبود خدمات شهری اما با کشیدن دایره سیاسی و باندبازی چهار و پنج نفره به نام اقلیت و اکثریت متاسفانه از متن اصلی وظایف خارج شده و در حاشیه به سر می‌برند.

مردم دهدشت که در انتخابات شوراهای شهر به خیال خود کادر اجرایی علمی، توانمند و پویا را راهی پارلمان شهری کردند بازندگان اصلی این انتخاب شده و هیچ امیدی به جان گرفتن دوباره شورا ندارند. شهر دهدشت بازیچه اعضای شورای شهر شده است.

اعضای شورای شهر بی‌تفاوت به آنچه خواسته مردم و شهر هستند همواره بر ساز مخالف با یکدیگر می‌دمند و نصیحت و تذکرات دلسوزانه هیچ مسئولی تاکنون در آن‌ها کوچک‌ترین اثری نداشته و گویا قرار نیست داشته باشد.

در تازه‌ترین افشاگری‌های برخی از اعضای شورای شهر از تخلفات شهرداری و انتقاد از کارشکنی اعضای اکثریت در جلوگیری از این تخلفات مالی کار به جایی رسیده است که بر اساس اظهارات طیف اقلیت این شورا در آستانه انحلال قرار گرفته است.

این افراد برای از رسمیت افتادن جلسات شورا خود را کنار کشیده و اعتصاب و عدم شرکت در جلسات را تنها راهکار برای به کرسی نشاندن اعتراض خود از وضعیت موجود در شورا و شهرداری انتخاب کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار