یزد و دوچرخه ,المان‌های نوروزی ، گردشگری شهری ، گردشگری مذهبی , یزد و معماری بومی,یزد و آداب و رسوم نوروزی, یزد و جاذبه‌های فرهنگی از جمله موضوعات این جشنواره اعلام شد .
کد خبر: ۵۸۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 03 April 2018
دبیر این جشنواره گفت: نخستین جشنواره عکس “یزد شهر زیبای من” در دو بخش حرفه‌ای و موبایلی در ایام نوروز یزد برگزار می‌شود.
  حامد سلطانی  افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در محورهای «یزد و دوچرخه»، «یزد و المان‌های نوروزی»، «یزد و گردشگری شهری»، «یزد و گردشگری مذهبی»، «یزد و معماری بومی»، «یزد و آداب و رسوم نوروزی»، «یزد و جاذبه‌های فرهنگی»، «یزد و همزیستی ادیان»، «یزد و صنایع دستی»، «یزد و طبیعت» و «یزد و میهمانان جهانی» ارسال نمایند.
وی در ارتباط با راه‌های ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: شرکت کنندگان باید با مراجعه به ربات @ yazdeman_bot   پس از ارسال نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود، تصاویر خود را در یکی از بخش‌های حرفه‌ای یا موبایلی ارسال نمایند.
دبیر نخستین جشنواره عکس یزد شهر زیبای من حداکثر تعداد تصاویر ارسالی برای هر نفر در بخش عکاسی حرفه‌ای 10 مورد و برای بخش مردمی برای هر شرکت کننده را هفت مورد اعلام کرد .
سلطانی گفت: علاقمندان تا پایان فروردین می توانند آثار حود ارسال کنند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار