کد خبر: ۵۸۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۷ 31 March 2018

 امام جمعه موقت ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: خرید کالای ایرانی علاوه بر تقویت اقتصاد کشور سبب ریشه کنی کامل فقر و بیکاری در جامعه می شود.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام محمد تقی افضلی تبار در خطبه های این هفته ایرانشهر با تاکید بر اینکه تحقق شعار سال، زمینه ساز رفع مشکلاتی مانند بیکاری می ‌شود، اظهار داشت: اگر بخواهیم بیکاری کاهش یافته و ریشه کن شود، باید از کالای ایرانی و تولید داخلی حمایت کنیم.
وی افزود: حمایت از تولید داخلی و کالای ایرانی، سبب رونق کارخانجات و در نتیجه تولید اشتغال و رفع بیکاری در جامعه می شود.
وی همچنین با تبریک میلاد حضرت علی(ع) گفت: امام علی(ع) محور وحدت و همدلی در جهان اسلام است اما برخی افراد بدنبال تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند.
امام جمعه موقت ایرانشهر اظهار اشت: شیعه و سنی باید از فضائل امام علی(ع) از جمله اخلاق، کردار و رفتار ایشان درس بگیرند.

**تقوا و وحدت 2 نیروی بزرگ اجتماعی مسلمانان است. 
امام جمعه اهل‌ سنت ایرانشهر نیز در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به تحولات منطقه وتلاش دشمنان بر تسلط بر کشورهای اسلامی گفت: تقوا و وحدت 2 نیروی بزرگ اجتماعی برای موفقیت امت اسلام در مقابل هر گونه دسیسه است.
مولوی عبدالصمد کریم زایی تفرقه را عامل ضعف و تسلط دشمنان بر مسلمانان دانست و افزود: امیدوارم روزی برسد که تمام مسلمانان امت واحده و در سایه تعالیم حیات‌ بخش اسلام وحدت و برادری بیش از پیش داشته باشند.
وی با بیان اینکه کفار دشمن اسلام و مسلمانان است، بیان کرد: دشمنان و بیگانگان از تقرقه و دودستگی مسلمانان نفع می‌ برند.
وی ادامه داد: آمریکا و کشورهای اروپایی دوست مسلمانان نیستند؛ بلکه آنان به دنبال غارت منابع حیاتی کشورهای اسلامی، اختلاف و در گیری بین امت اسلام هستند. 
امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: امروز دشمنان به دنبال تضعیف باورهای دینی جوانان ما هستند که باید با احیای سنت حسنه امربه معروف و نهی از منکر جلوی انحراف آنان را بگیریم. 
مولوی کریم زایی اظهار داشت: اگر حکام کشورهای اسلامی به دستورات خدا و پیامبر اسلام(ص) عمل کنند هیچ وقت دشمنان نمی توانند در میان آنها نفوذ کنند.

**دشمنان درصدد القای ناکارآمدی انقلاب اسلامی هستند.
امام جمعه موقت سراوان نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درصدد این هستند تا به نسل جوان القا کنند که انقلاب اسلامی ناکارآمد است.
حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی حسینی اظهار داشت: دشمنان داخلی و خارجی در میان اقشار مختلف؛ اصل انقلاب را هدف قرار دادند و می خواهند ارزش های نظام را از ذهن جامعه و نسل جوان پاک کنند.
وی افزود: تزلزل در اصل انقلاب سبب تضعیف ارگان های نظامی و فرهنگی خواهد شد و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بر نگهداری اصل انقلاب که بر پایه ارزش های دینی و اعتقادی استوار بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار