مقتول بعد از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد که ضریب هوشیاری وی پایین و قرار بود که به وسیله اورژانس هوایی به یاسوج یا شیراز اعزام شود ولی متاسفانه در بیمارستان جان باخت.
کد خبر: ۵۸۴۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ 29 March 2018

پس از انتشار اخبار رسیده به تابناک کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر تیراندازی مرگبار در جلوی کلانتری ۱۲ دهدشت در کانال تلگرامی این سایت ، فرماندار کهگیلویه لحظاتی پیش این خبر را تایید کرد.
علی پوزش در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: نزدیک ساعت 11 امروز مردی در دهدشت به دلیل اختلافات خانوادگی با شلیک اسحله کلاشینکف به سر همسر خود، وی را به قتل رساند.

وی با بیان اینکه مقتول بعد از اصابت گلوله به بیمارستان منتقل شد، افزود: ضریب هوشیاری وی پایین و قرار بود که به وسیله اورژانس هوایی به یاسوج یا شیراز اعزام شود ولی متاسفانه در بیمارستان جان باخت.

وی گفت: قاتل دستگیر شده و هم اکنون در اختیار نیروهای انتظامی و قضایی است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، وجود اسلحه های سازمانی که فقط برای نیروهای نظامی مجاز است ،  در میان مردم و استفاده از این سلاح ها در مجالس شادی و عزا و همچنین در چنین مواقعی که بر اثر عصبانیت اقدام به قتل می شود ، از جمله مواردی است که مسئولان را به شدت درگیر خود کرده است و حتی هشدارهای مقامات قضایی و مصادره و برخوردهای قانونی هنوز نتوانسته است ، جامعه را از جلوگیری از وقوع اینگونه حوادث مطمئن کند و گاه و بی گاه شاهد اتفاقات ناگواری از این دست هستیم.
از طرف دیگر برخی مقامات انتظامی معتقدند علاوه بر برخوردهای قهرآمیز نیاز به فرهنگ سازی در میان جامعه به شدت نیاز است و باید ضمن اقدامات قانونی نباید مقوله فرهنگی و فرهنگ سازی در این معضل اجتماعی ، فراموش شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار