تابناک: رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز از توزیع 5 هزار بسته فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب در نوروز 94 در سطح شهرستان نطنز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵ 17 February 2015

به گزارش تابناک، حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی‌تبار ظهر امروز در نشست کارگروه فرهنگی و اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر اظهار کرد: نوروز امسال با سال‌های گذشته متفاوت است و هم‌زمان با ایام فاطمیه سال جدید را آغاز می‌کنیم.

وی افزود: گرامی‌داشت این ایام بر همگان واجب و اداره تبلیغات هم جهت پاسداشت ایام فاطمیه بیش از 5 هزار بسته فرهنگی شامل جزوه و کتابچه و همچنین سی‌دی‌های مذهبی با موضوع عفاف و حجاب، مضرات ماهواره، موضوع خانواده و ... را تهیه کرده و بین مهمانان نوروزی توزیع خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نطنز تصریح کرد: با توجه به اینکه ایام نوروز، روزهای ابتدایی سال است و مردم به آن علاقه‌مند هستند اما باید با برنامه‌ریزی دقیق علاوه بر توجه به نوروز، احترام ایام فاطمیه و برنامه‌های عزاداری آن برگزار شود که خوشبختانه مردم ولایی نطنز برنامه‌های مختلفی را برای دهه فاطمیه تدارک می‌بینند.

وی خاطر نشان کرد: یکی‌ دیگر از برنامه‌های دیگر این اداره در ایام نوروز اقامه نماز جماعت اول وقت در مساجدی است که تردد مسافران در آن محل بیشتر جریان دارد و با رایزنی‌های انجام شده چندین مسجد در ایام نوروز امسال برای برپایی نماز جماعت آماده می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار