مدیر فرهنگی امامزاده جعفر (ع) یزد از اجرای برنامه‌های ویژه تحویل سال نو در امامزاده جعفر (ع) یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲ 08 March 2018

محمدحسن برجیان ظهر امروز در نشستی خبری با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در لحظه تحویل سال نو در امامزاده جعفر (ع) یزد، اظهار داشت: حجت الاسلام سیدحسن آقامیر به عنوان سخنران و سیدمحسن بنی‌فاطمه به عنوان مداح در برنامه لحظه تحویل سال نو در این امامزاده حضور خواهند داشت.

وی همچنین به تشریح برنامه های لحظه تحویل سال نو و تعطیلات نوروز پرداخت و بیان کرد: تلاوت صلوات خاصه امام رضا (ع) در لحظه سال تحویل و برنامه های معنوی دیگر پیش بینی شده است.

برجیان ادامه داد: برنامه ها از ۲۵ اسنفدماه آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت و فردا، (پنجشنبه) نیز مراسم غبارروبی و عطرافشانی امامزاده جعفر (ع) یزد برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در امامزاده جعفر (ع) نیز اجرا خواهد شد، افزود: در قالب این طرح با همکاری جمعی از وکلا، مشاوره‌های حقوقی به مردم ارائه خواهد شد و در کنار آن، مشاوره‌های ازدواج، مذهبی و خانواده نیز توسط کارشناسان امر به مردم و زائران ارائه می شود.

مدیر امور فرهنگی امامزاده جعفر (ع) یزد با تاکید بر اجرای برنامه هایی برای قشر کودک و نوجوان تصریح کرد: تلاش شده با اجرای برنامه های سرگرمی، آموزشی، بازی و ... در امامزاده برای بچه‌ها جاذبه ایجاد کنیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه در طول سالهای گذشته زیارت مجازی امام رضا (ع)، حرم حضرت رسول (ص)، حرم امام حسین (ع) و ... در امامزاده جعفر (ع) یزد اجرا شده است، افزود: امسال از نرم افزار زیارت حضرت ابوالفضل العباس (ع) رونمایی خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار