مدیر کل اوقاف و امور خیریه اردبیل خبر داد:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: در 22 امامزاده و بقاع متبرکه استان اردبیل سوگواره یاس نبوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۶۸۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۴ 20 February 2018
 
به گزارش تابناک اردبیل، حجت‌الاسلام اکبر قیامی اظهار کرد: با هدف اقامه عزار حضرت فاطمه زهرا(س) تصمیم گرفتیم تا همانند سال‌های گذشته در امامزاده‌ها و بقاع متبرکه سوگواره یاس نبوی را برگزار کنیم.
 
وی به محتوای این برنامه اشاره و خاطرنشان کرد: در این برنامه سعی داریم تا با استفاده از روحانیون و اساتید اعزامی از قم و همچنین شخصیت‌های برجسته ملی و استانی بعد از نماز مغرب و عشا به مدت سه روز آئین سوگواری بی‌بی دو عالم را در ایام شهادت حضرت زهرا(س) برگزار کنیم.
 
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: در کنار سخنرانی، مداحی و عزاداری سعی می‌شود از محل درآمد موقوفات سفره‌های اطعام و احسان را نیز برپار کنیم تا شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی بتوانند از فضای فراهم شده فیض ببرند.
 
قیامی به شخصیت بی‌نظیر حضرت زهرا(س) در همراهی مولای متقیان و تشکیل یک خانواده باعظمت اشاره و تصریح کرد: آن حضرت با پیروی و حمایت از خط ولایت همواره مدافع حق و حقوق همسر خود علی(ع) بود تا به معنای واقعی سرسپردگی به رکن رکین جامعه و پایبندی به ولایت را نشان دهد.
 
وی ادامه داد: آن حضرت با تحمل تمام سختی‌ها و شرایط خاص هرگز از دایره حجاب و عفاف خارج نشد بلکه همیشه در تبعیت و پیروی از احکام الهی و ارزشی پیشتاز بود.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار