عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس بابیان اینکه انقلاب متعلق به قشر خاصی نبوده و به آحاد جامعه تعلق دارد، تصریح کرد: امروز حضور مردم درصحنه‌های مختلف سیاسی ازجمله راهپیمایی‌ها نشان از استحکام پیوند میان امام و امت است که ما همچنان شاهد رقم خوردن آن هستیم.
کد خبر: ۵۶۴۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ 10 February 2018

به گزارش تابناک یزد، محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار فارس در یزد، با اشاره به اینکه مردم به‌عنوان پایه‌های اصلی انقلاب هستند و تا به میدان نیامدند پیوند میان امام و امت برقرار نشد و انقلاب به ثمر نرسید، گفت: ما در دوران‌های تاریخی قیام‌هایی را داشته‌ایم؛ لیکن رونمایی از این پیوند عظیم در سال 56 با شهادت فرزند حضرت امام شکل گرفت و این انقلاب به ثمر رسید.

وی بابیان اینکه انقلاب متعلق به قشر خاصی نبوده و به آحاد جامعه تعلق دارد، تصریح کرد: امروز حضور مردم درصحنه‌های مختلف سیاسی ازجمله راهپیمایی‌ها نشان از استحکام پیوند میان امام و امت است که ما همچنان شاهد رقم خوردن آن هستیم.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با عنوان اینکه مردم در مقاطع مختلف انقلاب جان‌فشانی کرده و کشور را در مقابل دشمنان مصون داشته‌اند، اظهار داشت: یک سری اشتباهات نیز مبنی بر محدود شدن مشارکت مردم در مسائل اقتصادی و ... وجود داشته است که باید فعالیت‌هایی که مردم از ظرفیت و توانمندی آن برخوردار هستند به آنان سپرده شود؛ لیکن در بخش‌های اجرایی تمرکزیافته و دولت‌ها را فربه کرده‌ایم و به‌گونه‌ای مردم را ازاین‌گونه فعالیت‌ها جدا ساخته‌ایم.

جوکار افزود: اگر بسترسازی‌ها در جهت مشارکت مردم در مسائل اقتصادی ایجادشده بود، مسلماً در حوزه اقتصادی به مؤلفه‌ها و شاخص‌های اقتصاد مقاومتی دست‌یافته بودیم.

این مقام مسئول با تأکید بر لزوم شرکت پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، اذعان کرد: امروزه بیش از هر چیزی لازم است تا مردم در راهپیمایی‌ها شرکت کرده و آرمان‌های امام و خاطرات شهدا را گرامی بدارند؛ لیکن مسئولین نیز به خواسته‌های مردم در راهپیمایی گوش‌داده و آن‌ها را عملی سازند.

وی در پایان با عنوان اینکه افرادی به ایجاد جوی منفعل و عدم حضور مردم درصحنه اشاره می‌کنند، خاطرنشان کرد: ملت ایران تا امروز در عرصه‌های مختلف کار خود را با سرافرازی و خوبی به‌پیش برده است و فردا نیز با حضوری پرشور و نشاط، آمریکا و کشورهای غربی را متوجه می‌سازد که یاوه‌گویی‌های آنان نقش بر آب‌شده و مردم انقلاب و کشور خود را رها نمی‌کنند./22

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار