با درخشش در هفته 22 ليگ دسته اول فوتبال
هافبك صباي قم با گلزني و تاثيرگذاري مثبت در تركيب صبا به عنوان برترين بازيكن هفته بيست و دوم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتبال ايران انتخاب شد.
کد خبر: ۵۶۴۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ 10 February 2018

به گزارش تابناک قم، در حالی که 12 هفته دیگر به پایان بازی‌های فصل 97 – 1396 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور باقی مانده تیم صبای قم در انتهای جدول رده‌بندی تمام امید خود را به تجربه بازیکنان میدان دیده و انگیزه بازیکنان جوان خود بسته تا در لیگ ماندگار شود.

صبای قم که در این فصل از نظر مربی و بازیکن بارها دست‌خوش تغییر و تحول شده و مربیان و بازیکنان زیادی در این تیم رفت و آمد کرده‌اند، در دور برگشت با هدایت مسعود خسروی مربی جوان فوتبال قم و بهره‌گیری از استعدادهای بومی و چند بازیکن با تجربه به مصاف حریفان می‌رود.

یکی از چهره‌های شاخصی که از دور برگشت رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول فوتبال در ترکیب صبای قم حضور دارد علی مولایی است که با تجربه بازی در چندین تیم مطرح فوتبال ایران اکنون یکی از امیدهای صبا برای بقا در لیگ دسته اول فوتبال ایران محسوب می‌شود.

مولایی 33 ساله که سابقه بازی در تیم‌های مطرح فوتبال ایران را دارد، چهار سال قبل نیز یازدهمین دوره رقابت‌ها لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و در زمان مربیگری عبدالله ویسی برای صبای قم بازی کرد و یکی از مهره‌های موثر صبا در راه کسب رتبه چهارم لیگ برتر و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود.

مولایی امسال بار دیگر به صبای قم بازگشته و قمی‌ها امیدوارند صبا با استفاده از تجربه وی و دیگر با تجربه‌ها و استعدادهای این تیم در 12 هفته باقی مانده از فصل 97 – 1396 مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان نتایج بهتری کسب کند.

مولایی در هفته پنجم دور برگشت لیگ امسال نخستین بازی رسمی خود را برای صبای قم برابر تیم ایرانجوان بوشهر انجام داد، مولایی در نیمه دوم این دیدار به عنوان یار جانشین وارد میدان مسابقه شد و زمانی که صبای قم سه بر صفر عقب بود گل نخست صبا را با شوتی دیدنی از فاصله 30 متری به ثمر رساند و روی دو گل دیگر صبا نیز نقش‌آفرینی کرد.

این عملکرد مثبت مولایی در بازی صبای قم و ایرانجوان بوشهر موجب شد تا در نظر سنجی انتخاب بهترین بازیکن هفته 22 لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، به عنوان برترین بازیکن هفته انتخاب شود و صبایی‌ها با وجود وی و دیگر نفرات با انگیزه خود به بقا در لیگ برتر امیدوار بماند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار