رئیس ستاد دهه فجر فارس با اشاره به اینکه دکتر لاریجانی سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شیراز خواهد بود، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شیراز و در ۷۶ نقطه فارس راس ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.
کد خبر: ۵۶۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ 07 February 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمد رضایی، رئیس ستاد دهه فجر فارس امروز (18 بهمن) در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب یاس و ناامیدی استکبار جهانی می شود، گفت: این موجی از امید را در جامعه به وجود می آورد.

 

وی با تاکید بر اینکه شعار اصلی امسال، «وحدت و یکپارچگی بین جامعه» است، اظهار داشت: با توجه به مشکلات موجود و اینکه دشمن دنبال 2 قطبی سازی جامعه و ایجاد شکاف بین امت و نظام هستند و با این شعار نشان می دهیم که توطئه دشمنان ما خنثی می شود و مردم با گرایش های مختلف و عقاید گوناگون در این راهپیمایی شرکت می کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری این مطلب که برائت از دشمنان نظام از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و برخی سران کشورهای عربی که به شکل محسوس علیه این نظام فعالیت می کنند، یکی از محورهای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن است، افزود: راهپیمایی امسال، گسترده تر، عظیم تر و موثرتر برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه شب 22 بهمن همزمان با ندای «الله اکبر» در چند نقطه شیراز مراسم نورافشانی توسط ارتش و سپاه انجام می شود، اضافه کرد: این مراسم راس ساعت 21 برگزار می شود.

 

حجت الاسلام رضایی با تاکید بر اینکه راس ساعت 9 و 30 دقیقه تجمع 22 بهمن در چهارراه شهدای 15 خرداد (پارامونت) خواهد بود، اظهار داشت: میدان نمازی و میدان شهدا (شهرداری) به سمت میدان امام حسین (ع) به سمت چهارراه 15 خرداد و مسیر سوم هم از سه راه احمدی به سمت چهارراه 15 خرداد مسیرهای فرعی راهپیمایی خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی راس ساعت 10 صبح از چهارراه 15 خرداد آغاز می شود و راهپیمایی به سمت میدان امام حسین (ع) و سپس پل باغ صفا، بلوار آزادی و میدان آزادی (گاز) ادامه خواهد داشت، افزود: سخنران اصلی مراسم دکتر لاریجانی، رئیس قوه مقننه خواهد بود و در مسیر راهپیمایی ایستگاه های فرهنگی، تبلیغی و مذهبی ایجاد شده است و همچنین گروه سرود یک هزار و 357 نفره به اجرای سرود می پردازند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه غیر از راهپیمایی در روستاها و دهستان ها، اظهار داشت: در 76 نقطه استان راهپیمایی 22 بهمن برگزار می شود و در این مراسم راس ساعت 10 در سراسر فارس آغاز می شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار