فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: اقتدار ایران اسلامی در جهان ازبرکت خون شهدا و انقلاب است.
کد خبر: ۵۶۰۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 02 February 2018

غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، شب گذشته در یادواره 31 شهید خیابان شهاب کرمان گفت: یکی از دغدغه های امام راحل و مقام معظم رهبری، انقلابی ماندن، فکرکردن و انقلابی عمل کردن است.

فرمانده سپاه ثارلله استان ، با بیان اینکه اطاعت از ولایت همان چیزی که شهدای مدافع حرم به ما آموخته اند و بسترساز این اندیشه هستند گفت : انقلابی عمل کردن افرادی را می خواهد که دارای بصیرت باشند.

 ابوحمزه با اشاره به اینکه تحصیل ،معنویت و بصیرت سه عامل برای انقلابی ماندن نسل فعلی به شمار میروند افزود: اکنون جمهوری اسلامی ایران با دست آوردهای مختلف از زمان پیروزی انقلاب تا کنون به قدرت اول دنیا و خاورمیاته تبدیل شده است و این اقتداروعزت مرهون خون شهداست .

 سردارابوحمزه افزود:دستیابی به دست آوردها ی موشکی ،کسب رتبه های برتر پزشکی ،کاهش مرگ و میر نوزادان ،و مقایسه آماری اکنون و قبل از انقلاب نشان دهنده میزان پیشرفت هاست و بر خود باید ببالیم که برکات و ثمرات خون شهدا سبب این عزت شده است .

 وی با بیان اینکه یکی از نکاتی که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده است و توجه دارد کم رنگ کردن آثا رانقلاب است گفت: بایستی برکات ،ثمرات ،آثار و مزیتهای انقلاب را برای نسلجدید و جوان و بعد از انقلاب بازگو نماییم تا این آثا ربرای همیشه ماندگار بماند و نسل به نسل منتقل شود و همه در قبال خون شهدا موظف شوند از این دست آوردها محافظت کنند.

 

وی معنویت و بصیرت را دو اصل مهم در ایستادگی در مقابل دشمن یاد کرد و افزود :سلطنت طلب ها در مقابل جرات ،شهادمت ،ایثار و بصیرت ملت ایران و به ویژه وحدتشان ،نتوانستند بر آنان نفوذ و سلطه ای داشته باشند و در نهایت تسلیم اراده ملت ایران شدند.

 وی انعکاس خدمات انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن را ضروری خواند و افزود: مقایسه دست آوردهای انقلاب و آگاه سازی مردم به ویژه نسل جوان با این ارزش ها سبب تثبیت نظام مقدس و انقلاب است و جواب دندان شکن به دشمنان قسم خورده است .

 وی از جوانان خواست تحت تاثیر القائات بیگانگان قرار نگیرند و واقعیات انقلاب را از نسل انقلاب و کسانی بپرسند که دوران ستم شاهی را با تمام وجود لمس کرده و آثار مخربش را به چشم دیده اند و اکنون بایستی شکرگزار این دست آوردها به ویژه امنیت کشور باشند.

 این مراسم شب گذشته و با حضور اهالی خیابان شهید مصطفی خمینی کرمان ،خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان برگزار شد .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار