ريیس بازرسی کار خوزستان خبرداد:
ريیس بازرسی کار خوزستان از بررسی مشکل عده‌ای از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با حضور تعدادی از بازرسان کار خبر داد و گفت: پیگیر حل مشکلات عده‌ای از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستیم
کد خبر: ۵۵۸۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴ 29 January 2018

احمد سلامات اظهار کرد: با توجه به تاکید مدیر کل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان، مبنی بر حضور مستمر بازرسان کار در واحدهای مختلف تولیدی و صنعتی، از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بازرسی شد.

وی افزود: در راستای اجرای نظام نامه ایمنی در صنایع نفتی با حضور عده‌ای از بازرسان کار از بزرگترین شرکت نفتی جنوب کشور بازدید انجام شد تا از نزدیک مسایل مورد بررسی قرار بگیرند.

رييس بازرسی کار خوزستان، ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و پیگیری‌های صورت گرفته از سوی مسئولان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: خواستار حل پاره‌ای از مشکلات عده‌ای از پیمانکاران از جمله پیمانکاران فعال در بخش حراست شرکت هستیم.

سلامات، با بیان این‌که پیگیر حل مشکلات عده‌ای از پیمانکاران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب هستیم، گفت: مسئولان ارشد ایمنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ابهامات و پرسش‌های خود را در زمینه‌های مختلف ارايه كردند كه پاسخ لازم از سوی بازرسان کار به آن‌ها ارايه شد.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون، كار و رفاه اجتماعی استان در راستای ارتقای سطح ایمنی در این شرکت و پیگیری صدور صلاحیت ایمنی برای پیمانکاران و مسئولان ایمنی، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده است و در این زمینه شاهد همکاری بسیار خوبی از سوی مسئولان ایمنی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب بوده‌ایم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار