احمدی نماینده حوزه جنوبی استان درمجلس
عضو هیات رییسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس توسعه صنعت بیمه را منتهی به شکوفایی اقتصاد دانست و گفت: اگر معافیت‌های مالیاتی به منظور کمک به مردم باشد، می توان از آن حمایت کرد،درغیر اینصورت دلیلی برای معافیت شرکت‌های بیمه گر از مالیات بر ارزش افزوده وجود ندارد
کد خبر: ۵۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 01 July 2015

به گزارش تابناک ایلام،علی محمد احمدی درواکنش به پیشنهاد مطرح شده برای معافیت بیمه‌های شخص ثالث از مالیات بر ارزش افزوده، گفت: شکی نیست که توسعه صنعت بیمه به اقتصاد کشور کمک می کند، اما اگر قدرت خرید وجود نداشته باشد، طبیعتا برای خرید بیمه در جامعه تمایلی نخواهد بود.

شرکت‌های بیمه گر باید به فکر کاهش هزینه تمام شده باشند

نماینده مردم دهلران،آبدانان و دره شهر درمجلس شورای اسلامی افزود: به هرحال باید توجه داشت که مالیات یا از بیمه گر دریافت می شود و یا از بیمه گذار،که درهر دو صورت هزینه خریدار افزایش می یابد، لذا اعمال معافیت مالیاتی در صورت درست اجرا شدن به نفع مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین موضوع حائز اهمیت دیگر اینکه شرکت‌های بیمه گر باید به فکر کاهش هزینه تمام شده باشند تا مردم بیشتری از بیمه استفاده کنند،دراینصورت سود آنها نیز به مرور افزایش خواهد یافت.

 

سود تغییرات در قانون بیمه شخص ثالث به جیب مردم و شرکت‌های بیمه گر سرازیر شود

نایب رییس اول کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد:اگر معافیت‌های مالیاتی به منظور حمایت از مردم باشد،می توان از آن حمایت کرد،درغیر این صورت دلیلی برای معافیت مالیاتی شرکت‌های بیمه گر وجود ندارد.

نماینده مردم دهلران، آبدانان و دره شهر درمجلس عنوان کرد: اکنون لایحه اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در کمیسیون‌های تخصصی مجلس درحال بررسی بوده و نمایندگان نیز به نحوی آن را تصویب خواهند کرد که سود این تغییرات به جیب مردم و شرکت‌های بیمه گر سرازیر شود.

گفتنی است؛معافیت شرکت‌های بیمه از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در لایحه پیشنهادی اصلاح قانون بیمه خشص ثالث قید شده و نمایندگان مجلس نیز در حال بررسی آن در کمیسیون های تخصصی هستند./


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار