به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم
مراسم جشن تولد فرزند روشن‌دل شهید مجید عسگری از شهدای مدافع حرم استان قم به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با حضور جمعی از مسؤولان از جمله علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۵۵۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰ 29 January 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم جشن تولد فرزند روشن‌دل شهید مجید عسگری از شهدای مدافع حرم استان قم به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم و با حضور علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین عطاءالله جباری مدیرکل کتابخانه های عمومی و سیداحمد آقامیری مدیر آموزش و پرورش استثنایی استان قم در بخش نابینایان کتابخانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد.

علیرضا مختارپور در این مراسم طی سخنانی از شهدا به‌عنوان مفاخر و میراث گران‌بها و ارزشمند کشور اسلامی نام برد و عنوان کرد: خون شهیدان حافظ نظام اسلامی است و خانواده‌های معزز آنها نیز همانند نگینی گران‌بها و سرمایه‌ای بزرگ در میان ما هستند.

وی تولید کتاب‌های بریل و گویا ویژه نابینایان را اقدام قابل تقدیری دانست و مطرح کرد: امیدواریم این حرکت‌های فرهنگی به شیوه گسترده‌تری دنبال شود.

همچنین مسئول بخش نابینایان کتابخانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نیز در این مراسم از حضور فعال فرزندان شهید مجید عسگری در این کتابخانه یاد کرد و ادامه داد: در این کتابخانه تلاش می‌کنیم که به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر نابینا خدمات مورد نیاز را ارائه دهیم.

حسن عبدلی گفت: تاکنون در تولید کتاب‌های بریل و گویا ویژه نابینایان گام‌های مطلوبی با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برداشته شده است که امیدواریم این حرکت‌ها و حمایت‌ها استمرار داشته باشد.

همچنین، معرفی کتاب‌های مرتبط با شهدای مدافع حرم، خاطره‌گویی خانواده شهدا، مدیحه‌سرایی، قرائت وصیت‌نامه شهید مجید عسگری و شعرخوانی در وصف این شهید بزرگوار از دیگر برنامه‌های این مراسم بوده است.

لازم به ذکر است، علیرضا مختارپور بعد این مراسم جشن تولد از بخش‌های مختلف کتابخانه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بازدید و با فعالان این کتابخانه گفت‌و گو کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار