آخرین گزینه باشگاه استقلال برای تقویت خط حمله این تیم بامداد امروز وارد تهران شد تا تست‌های پزشکی را انجام بدهد.
کد خبر: ۵۵۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 27 January 2018

به گزارش تابناک : طلسم جذب مهاجم خارجی در استقلال به یکی از سوژه های جالب توجه در اردوی این تیم تبدیل شده است تا جایی که در طول دو هفته گذشته سه بازیکن تا آستانه امضای قرارداد پیش رفتند اما در آخرین لحظه حضور آنها در جمع آبی های پایتخت منتفی شد.


با این وجود پیگیری های باشگاه برای تقویت خط حمله ادامه پیدا کرد تا این که آخرین گزینه استقلال برای پیوستن به این تیم بامداد امروز وارد تهران شد تا با انجام تست های پزشکی قرارداد خود را به امضا برساند. متیو روسیکی مهاجم 27 ساله از زیمبابوه که فصل گذشته برای باشگاه آمریکن تونس توپ زد جدیدترین گزینه استقلال برای برطرف کردن ضعف های گلزنی این تیم است.

 


مهاجمی یک متر و 81 سانتی متری که در کارنامه فوتبالی خود حضور در لیگ های آفریقای جنوبی، سوئد همین طور تونس را در کارنامه داد و در طول سال های فوتبال خود دو بار قهرمانی آفریقای جنوبی با باشگاه کایزری شیف و یک بار هم قهرمانی تونس با آمریکن را در کارنامه دارد در یک فصل و نیم گذشته با پیراهن باشگاه تونسی 6 بار به میدان رفت که حاصل آن سه بار گلزنی بود.


این بازیکن پنج بار هم پیراهن تیم ملی زیمبابوه را برتن داشته و تنها موفق به ثبت یک گل شده است. در صورتی که بتواند در تست های پزشکی به موفقیت برسد با استقلال قراردادی مشروط ابتدا تا پایان فصل سپس تا یک فصل دیگر به امضا خواهد رساند که گفته می شود طرفین برای امضای این قرارداد به ارزش ابتدایی 300 هزار یورو به توافق رسیده اند.

 


نکته جالب توجه در خصوص متیو روسیکی به اتفاقاتی برمی گردد که در هفته های گذشته رخ داد و باعث شد تا این بازیکن دوباره مسیر بازگشت به سوئد را در پیش بگیرد. بحران های مالی و عدم پرداخت حق و حقوق از سوی باشگاه های تونسی این بازیکن را مجبور کرد قراردادش با باشگاه آمریکن را فسخ و برای امضای قرارداد با باشگاهی سوئدی راهی این کشور شود تا جایی که سایت hd.se مدعی شد روسیکی نزدیک به سه هفته در تمرینات باشگاه Sundsvall حاضر شد تا زمینه امضای قرارداد با این باشگاه را فراهم کند.

 

 

 

 

 

منبع : ساعت 24 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار