ایراد بخشی از خطبه های نماز جمعه قم به زبان عربی، برپایی نمایشگاه عکس نماز باران و حضور برخی از طلاب خارجی و شخصیت های برجسته علمی از جلوه های نماز عبادی سیاسی جمعه قم بود که به امامت آیت الله علیرضا اعرافی در مصلای قدس این شهر اقامه شد.
کد خبر: ۵۵۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۳۷ 27 January 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله اعرافی بخشی از خطبه های نماز جمعه را به سخنرانی به زبان عربی اختصاص داد و در آن از ضرورت برپایی مجالس عزای حضرت فاطمه زهرا (س) و حفظ وحدت اسلامی و جلوگیری از انشقاق در صفوف امت در این مجالس، تاکید کرد.
وی همچنین در این خطبه به رسالت انقلاب اسلامی ایران و بخشی از دستاوردهای آن پرداخت.

** در حاشیه نماز جمعه عبادی سیاسی جمعه قم نمایشگاه عکسی از نماز باران هفته گذشته استان قم در معرض دید علاقه مندان قرار گرفت. نماز باران جمعه هفته گذشته به امامت آیت الله سید محسن خرازی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مصلای قدس قم اقامه شد. در این نمایشگاه 30 تابلو عکس از حضور گسترده مردم در این فریضه، در ورودی مصلای قدس و جایگاه ویژه نماز جمعه قم به نمایش گذشته شد. در پایان از برخی عکاسان قمی نیز تجلیل شد.

** در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تعدادی از جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس در نماز جمعه قم حضور پیدا کردند. مجری نماز جمعه نیز اعلام کرد: برنامه های ویژه دهه مبارک فجر از 12 تا شب 22 بهمن در مساجد استان قم از جمله مسجد چهارمردان برگزار می شود.

** حضور طلاب و فضلای خارجی از کشورهای مختلف جهان در صفوف نماز جلوه خاصی به نماز جمعه امروز قم بخشیده بود.

** حضرات آیات ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، مرتضی مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه علمیه قم و عباس کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، همچنین سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از شخصیت های بزرگ حوزوی در نماز جمعه قم حضور پیدا کردند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار