مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:
تابناک: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: استان اصفهان با 55 مرکز آموزش رتبه نخست مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را دارد.
کد خبر: ۵۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶ 30 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، ابوطالب جلالی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح مرکز آموزشی فنی و حرفه‌ای شهر بادرود در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرستان نطنز و شهرهای همجوار آن به سبب اینکه ظرفیت و قابلیت‌های فراوان و خوبی به ویژه در حوزه کشاورزی و خدمات صنعتی دارند، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای می‌توانند تا حدودی نیازها و خواسته‌های افراد علاقه‌مند و جویای کار را فراهم سازند.

وی افزود: با توجه به اهمیت فراگیری مهارت برای ایجاد اشتغال، امروز وجود مراکز فنی و حرفه‌ای به صورت یک ضرورت در همه شهرها و مناطق پر جمعیت احساس می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان تصریح کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای بر اساس نیازسنجی‌های انجام گرفته با استفاده از ظرفیت‌هایی که تاکنون در شهرهای کوچک و روستاها مورد استفاده در بحث تولید ثروت قرار نگرفته‌اند، قصد دارد با ایجاد راهکارها و آموزش‌های مورد نیاز هر شهر و روستا نسبت به پرداخت تسهیلات کم‌بهره و ایجاد اشتغال اقدام کند.

وی بیان کرد: سالانه نزدیک به 60 هزار نفر در طول سال از دوره‌های آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای در این استان بهره‌مند می‌شوند.

جلالی اضافه کرد: امروز با افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای بادرود، شاهد افتتاح پنجاه و پنجمین مرکز استان هستیم و استان اصفهان با داشتن 55 مرکز آموزش رتبه نخست مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار