رییس سازمان مدیریت وبرنامه یزی استان مطرح کرد
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با ابراز امیدواری نسبت به آینده این استان گفت: مسایل و مشکلات استان با نگاه آمایشی قابل برطرف شدن است.
کد خبر: ۵۵۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 30 June 2015

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام با ابراز امیدواری نسبت به آینده این استان گفت: مسایل و مشکلات استان با نگاه آمایشی قابل برطرف شدن است.

سید اسکندر صیدایی اظهار کرد: مجموعه مدیریت و برنامه ریزی استان پشتیبان تمامی دستگاه های اجرایی است و آمادگی داریم از طرح ها و برنامه های کارشناسی شده برای جذب اعتبار در مرکز با تمام توان دفاع کنیم.
وی افزود: سازمان مدیریت و برنامه ریزی بعنوان مرکز فکری و نظارتی عمل می کند و با تکیه بر توان کارشناسی و نظارتی در همه سطوح پشتیبان و راهنمای دستگاه های اجرایی استانی برای طی طریق از وضع موجود به وضع مطلوب است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی ایلام یادآور شد: این مجموعه فرادستگاهی بوده و بر مبنای اصول و شاخص های علمی و کارشناسی فعالیت می کند.
صیدایی یادآور شد: تحقق اهداف و آرمان های نظام در گرو مدیریت صحیح و برنامه ریزی است و با احیای این سازمان نقش تدوینی، اجرایی و نظارتی بر پروژه ها و برنامه ها پررنگ تر می شود.
وی نگاه سیستمی و آمایشی به مسایل استان و شاخص های محوری برای اجرای برنامه های راهبردی را از مهمترین برنامه های خود در این سازمان برشمرد و اضافه کرد: برش شهرستانی آمایشی هر کدام از برنامه ها و بخش ها را خواهیم داشت.
وی گفت: از این روش می توانیم با تعامل عالی فعال در سطح ملی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارتخانه ها، معاونت ها و هم افزایی در سطح استان و بهره گیری از نیروهای کارشناسی امور استان را پیش ببریم.
با احیای دوباره سازمان مدیریت و برنامه ریزی هفته گذشته سید اسکندر صیدایی گل سفیدی از سوی محمدباقر نوبخت بعنوان رییس این مجموعه در استان ایلام معرفی شد.
صیدایی دارای مدرک تحصیلی دکترای برنامه ریزی است و تجارب کاری زیادی در زمینه برنامه ریزی توسعه و چشم انداز پایدار در کشور و آمایش سرزمینی دارد.
وی، 10 سال سابقه فعالیت در واحدهای مختلف استانداری و همچنین معاونت برنامه ریزی استانداری اصفهان و البرز را نیز در کارنامه کاری خود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار