همراه با تابناک کهگیلویه وبویراحمد
در بسته خبری ابتدا به سخنان مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه وبویراحمددر جمع ائمه جمعه استان وسپس خبری مبنی برافزایش قیمت شن وماسه ودر آخر دستگیری وتشکیل پرونده قضائی برا ی شکارچیان غیرقانونی در پارک ملی دنا خواهیم پرداخت
کد خبر: ۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵ 30 June 2015
دیروز سیدعلیرضا موسوی امجد مدیرکل سازمان بهزیستی با جمعی از ائمه جمعه شهرستان های استان دیدار و هدف از برگزاری این نشست را ایجاد تعامل با یکی از مهمترین پل های ارتباطی بین مردم و حکومت دانست و به تشریح اهداف بهزیستی پرداخت.
دراین دیدارموسوی به معرفی بخش های مختلف ومعاونت های سازمان بهزیستی پرداخت واعلام نمود که تاحالا در خصوص اشتغالزایی زنان سرپرست خانواروخانواده های بی بضاعت تا حدود زیادی موفق عمل کرده ایم.
موسوی امجد در ادامه افزود: با توجه به اینکه بهزیستی یک نهاد حمایتی و اجتماعی است ما نیازمند حضور تمامی افراد و سازمانها برای درگیر شدن در تمام بخش های سازمان بهزیستی هستیم و مهمترین راه کاهش آسیب ها را همان اجتماعی کردن فعالیت ها می دانیم.
موسوی امجد ضمن اشاره به توانایی و ظرفیت های استان ازبکار بردن واژه محرومیت در مورد استان گلایه کرد و افزود: استان ما و مردم ما توانایی و ظرفیت های مادی، معنوی و فرهنگی زیادی دارد که با استفاده درست و به موقع و هچنین با مشارکت مردم و سایر نهادها دیگر محرومیتی در استان مشاهده نمی شود و به تبع آن با آسیب های کمتری مواجه می شویم و این خود انقلابی را در استان ما به همراه خواهد داشت.
******
در ادامه همین نشست مدیرکل سازمان بهزیستی گفت:در استان ما به لحاظ صمیمیت و فرهنگ غنی که وجود دارد نباید مکانی به نام سرای سالمندان وجود داشته باشد و از طرفی به لحاظ بسیاری از فاکتورهای فرهنگی بحث مشارکت که تنها جنبه مادی را در برندارد نیز باید بسیار بیشتر از سایر مناطق باشد، درصورتی که اینگونه نیست و باید تلاش کنیم تا مردم نسبت به بسیاری از فرهنگ های غنیمان که تا حدودی از آنها غفلت شده را یادآوری کنیم.
******
در مطلبی دیگر یکی از سایتها ی محلی از قول یکی ازمخاطبانش نوشته که با مراجعه به یک کارخانه تولید شن وماسه متوجه افزایش دوبرابری قیمت هاشدم وپس از اعتراض اعلام شد که همه ی کارخانه های تولید شن وماسه همین افزایش را داشته وپس از پیگیری متوجه شدم درست می گویند وهمه جا دوبرابر شده است.
******
ودر خبری دیگرفرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری 5 شکارچی متخلف در پارک ملی دنا خبرداد.
جمشید عبدی پور افزود: سه نفر شکارچی متخلف که با یک قبضه اسلحه غیر مجاز کلاشینکف یک راس بز وحشی (کوهی) در پارک ملی دنا شکار کرده بودند سر انجام پس از تلاش محیط بانان در شهرستان سمیرم استان اصفهان دستگیر شدند.
وی بیان کرد: متخلفین در ارتفاعات خفر واقع در پارک ملی دنا اقدام به شکار یک راس بز وحشی کرده بودند که به محض مشاهده ماموران با استفاده از یک دستگاه خودروی پژو پارس متواری می شوند.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تشکر و قدردانی از ماموران نیروی انتظامی شهرستان سمیرم به جهت همکاری با ماموران محیط زیست خاطرنشان کرد: با هماهنگی هایی که با یگان نیروی انتظامی شهرستان سمیرم صورت پذیرفت سرانجام موفق به توقیف خودروی شکارچیان و دستگیری آنها در شهرستان سمیرم شدیم.
عبدی پور با اشاره به سابقه دار بودن یکی از متخلفان در درگیری با مامورین محیط زیست تصریح کرد: یکی از این متخلفان در سال 92در درگیری که منجر به اصابت گلوله به دست آقای علی افشار، رئیس پارک ملی دنا و زخمی شدن دست آن شده بود، مشارکت داشت .
وی با اشاره به بازداشت متخلفان ادامه داد: نظر به محل وقوع جرم در حوزه قضایی شهرستان سمیرم علیه متخلفان که از بومیان استان کهگیلویه و بویر احمد هستند پرونده ای تشکیل و به همراه آلات جرم و آثار شکار تحویل مراجع قضایی سمیرم داده شدند که هم اکنون در بازداشت به سر می برند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار