کد خبر: ۵۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 30 June 2015
پس از انتصاب رئیس پیام نور با آن حواشی هنوز برخی رسانه ها در حال پیگیری وتفسیرهای متفاوتی از این موضوع هستند.سایت خبری "خبرنما "با تحلیلی معتقد است که زارعی سبک جدیدی را وارد عرصه سیاست کرده است.
در روزهای گذشته سید علی موسوی اصل گزینه ریاست دانشگاه پیام نورکهگیلویه وبویراحمد که در آخرین لحظات ناکام ماند طی مصاحبه با یک سایت محلی اعلام نمود که نماینده بویراحمد و دنا با ایشان تماس گرفته و اعلام حمایت کرده است لذا این ادعای موسوی اصل ما را براین داشت که نگاهی گذرا به مواضع گذشته و فعلی این نماینده داشته باشیم تا افکار عمومی در مورد صحت یا رد ادعای موسوی اصل بهتر قضاوت کنند.

در انتخابات سال ۸۶ و دوره قبل از آن که استان ما همچون سایر نقاط کشور از تیغ رد صلاحیت های گسترده در امان نبود همین امر باعث شد تا زارعی در این انتخابات دست به دامان اصلاح طلبان شود این اقدام او باعث شد تا طیف گسترده ی از این جریان ایشان را حمایت کنند هر چند در آن میدان پیروز نشد اما بواسطه همان حمایت رای قابل توجهی را به سبد خود ریخت ودر همین بین در انتخابات ریاست جمهوری ۸۸در یک اقدام تعجب برانگیز دست در دست رقیب دیروز خودیعنی ستار هدایتخواه پشت سر محمود احمدی نژاد در مقابل اصلاح طلبان ایستاد.

در انتخابات ۹۰که باز آقای زارعی کاندیدا بودند در این دوره بخاطر شرایط سیاسی آن روز که اصلاح طلبان برنامه ای برای حضور نداشتند مردم فقط بخاطر نفی نگاه تفکر مقابل آقای زارعی را انتخاب کردند و ایشان بالاخره وارد مجلس شد علی رغم اینکه از حامیان احمدی نژاد بود ولی در دوره دولت نهم عملا دولت هیچگونه روی خوشی به ایشان نشان داد و حتی در حوزه انتخابیه خود در عزل و نصب ها هیچگونه هماهنگی با ایشان صورت نمی گرفت.

در انتخابات ریاست جمهوری ۹۲در انتخاب خود دچار نوعی سردرگمی شد بگونه ای که همزمان از آقایان رضایی ولایتی و قالیباف اعلام حمایت کرد از طرف دیگر نامه معروف نمایندگان را برای رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی امضا کرد و بعد از انتخابات هم بصورت جدی خود را از حامیان روحانی قلمداد کرد و برای اثبات آن در روز رای اعتماد به وزیران، دفاع جانانه ای از آقای نجفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش کرد که اتفاقا منتسب به جریان اصلاحات و حزب کارگزاران بود.

حال یک سال بعد از آن ورود چهره های انقلابی امثال آقای منتجب نیا و مرعشی را به حوزه انتخابیه اش بر نمی تابد و آنها را معاند نظام خطاب می کند. حال با اینهمه تناقض و تضاد در افکار این نماینده محترم مطمئن می شویم که آقای موسوی اصل چندان بیراهه نگفتند اکنون پرسیدنی است افکار عمومی چگونه با این پدیده برخورد خواهند کرد که در کمتر از ۲۴ساعت از موسوی اصل حمایت می کند و بعد از اینکه حکم موسوی اصل لغو می شود باز حامیانش رئیس جدید را گزینه این نماینده می دانند!!! جدا باید کدام چهره زارعی را باور کرد؟آیا زارعی صاحب سبک جدیدی در عرصه سیاست شده است؟!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار