تابناک: مدیر کمیته امداد شهرستان نطنز گفت: طی 9 ماه سال جاری کمیته امداد نطنز به بیش از 20 کارفرما بسته‌های تشویقی بیمه تأمین اجتماعی اعطا کرده است.
کد خبر: ۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۵ 16 February 2015

به گزارش تابناک، محمدرضا مومی اردستانی در گفت‌وگو با  فارس اظهار کرد: کمیته امداد امام (ره) قصد دارد با هدف به‌کارگیری و کاریابی افراد جویای کار و تحت پوشش این نهاد و همچنین به منظور استفاده از توان و ظرفیت کارخانجات، مؤسسات و مجتمع‌های تولیدی و صنعتی با ارائه بسته‌های تشویقی نسبت به اجرای این امر خداپسندانه اقدام کند.

وی گام نهادن و نیت خیر خیّرین نیکوکار و خیّرین کارآفرین در این پروسه تاثیرگذار را جهت کاهش آلام و مشکلات نیازمندان ضروری و سبب اجر دنیوی و اخروی دانست و افزود: کارفرمایان یاد شده با بهره‌‌گیری از این بسته تشویقی حق بیمه مددجویان به کار گمارده شده را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت می‌کنند که هزینه این بیمه از سوی کمیته امداد شهرستان نطنز تأمین می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی نطنز تصریح کرد: در 9 ماه گذشته تعداد 20 کارفرما با ایجاد اشتغال برای 30 مددجو در واحدهای تولیدی و صنعتی از بسته تشویقی بیمه بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه ارائه بسته‌های تشویقی کمیته امداد یکی از عوامل انگیزش کارفرمایان برای جذب مددجویان تحت پوشش است، خاطر نشان کرد: یکی از این بسته‌های تشویقی شامل پرداخت حق بیمه نیروی کار کمیته امداد است که در سال نخست 100 درصد حق بیمه یعنی ماهانه مبلغ یک میلیون و 400 هزار ریال و در سال دوم 50 درصد حق بیمه سهم کارفرما توسط کمیته امداد امام خمینی طبق حداقل حقوق اعلام شده از سوی شورای عالی کار پرداخت می‌شود.

مومی اردستانی اضافه کرد: در صورتی که کارفرمایان در این راستا اعلام آمادگی کنند، در سال آینده بدون محدودیت و با معرفی مددجو از سوی این کمیته و اشتغال پایدار در واحدهای تولیدی و صنعتی از این بسته تشویقی بهره‌مند خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار