رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قزوین خبر داد
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف ۹ کیلوگرم موادمخدر در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۵۴۵۸۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 31 December 2017

 بیژن خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در قزوین در تشریح این خبر اظهار داشت: مأموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در راستای مبارزه با قاچاق مواد مخدر و برخورد قاطعانه با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی از قاچاق و انتقال مقادیری موادمخدر به استان از طریق یک قاچاقچی مطلع شدند.

وی ادامه داد: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از بررسی‌های لازم در خصوص نحوه و زمان انتقال مواد مخدر بلافاصله با همکاری پلیس شهرستان البرز در محور های ورودی استان با انجام طرح ایست و بازرسی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی و در بررسی‌های لازم مأموران مشخص شد قاچاقچی مواد هنگام برگشت به قزوین در آزادراه کرج – قزوین در محدوده شهرستان آبیک با خودروی پیکان خود با یک دستگاه سواری پراید تصادف کرده است.

خدایی اضافه کرد: بلافاصله مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان و شهرستان البرز و آبیک در محل تصادف حاضر و راننده سواری پیکان را دستگیر و در بازرسی از خودرو مقدار 9 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در 9 بسته کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر پلیس با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار