هفته يازدهم ليگ دسته اول فوتسال
تيم فوتسال پاس قم با كسب پيروزي در هفته يازدهم رقابت‌هاي ليگ دسته اول فوتسال به يك قدمي جام قهرماني فصل 1396 اين رقابت‌ها رسيد.
کد خبر: ۵۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 28 December 2017

به گزارش تابناک قم، چهارمین هفته از دیدارهای دور برگشت فصل 1396 لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌ها به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و فوتسالیست‌های تیم پاس قم با کسب بردی دیگر به قهرمانی نزدیک شدند.


در هفته یازدهم این رقابت‌ تیم صدرنشین پاس برابر تیم مهدی‌یار به میدان رفت و با برپایی جشنواره گل، در دیداری که هفت گل داشت با نتیجه جالب توجه 6 بر یک حریف پائین جدولی خود را در هم کوبید تا بیش از پیش به جام قهرمانی لیگ دسته اول فوتسال قم نزدیک‌تر شود.


تیم رده دوم جدول رده‌بندی یعنی شهید رئیس کرمی این هفته میهمان انصار بود و با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست داد تا در تعقیب تیم صدرنشین همچنان به قهرمانی امیدوار بماند، ضمن اینکه تیم خادم‌الحسین این هفته سه گل به تیم میلاد نور زد و سه امتیاز باارزش از حریف گرفت.


فوتسالیست‌های تیم چرم وحید که هنوز نیم‌نگاهی به مقام قهرمانی دارند پرگل‌ترین مسابقه هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم را از تیم آخر جدول یعنی آپکو پارس بردند، این بازی مجموعا 9 گل داشت و تیم چرم وحید با نتیجه پنج بر چهار حریف خود را برد.


در جدول رده‌بندی این رقابت‌ها تیم پاس با کسب 28 امتیاز صدرنشین است، تیم شهید رئیس کرمی با 24 امتیاز در مکان دوم جدول قرار گرفته و فوتسالیست‌های چرم وحید با کسب 21 امتیاز رتبه سوم را در اختیار دارند، ضمن اینکه تیم فوتسال خادم‌الحسین با کسب 19 امتیاز رتبه چهارم جدول را به خود اختصاص داده است.


تیم فوتسال مهدی‌یار با توجه به شکست در دومین هفته متوالی با 13 امتیاز رتبه پنجم را در اختیار گرفته و میلاد نور با کسب 12 امتیاز در رده ششم ایستاده، ضمن اینکه تیم انصار با هشت امتیاز در مکان هفتم و آپکوپارس بدون امتیاز در رده هشتم هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار