مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به آغاز ثبت‌نام دانشجویان برای شرکت در دهمین دوره آموزشی - تربیتی الصافات، گفت: ثبت‌نام‌ تا 22 دی‌ماه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵ 27 December 2017

 

مهدی طرفی با اشاره به آغاز ثبت‌نام دهمین دوره آموزشی - تربیتی الصافات، اظهار کرد: ثبت‌نام این دوره تا پایان زمان امتحانات، یعنی تا حدود 22 دی‌ماه ادامه دارد. ثبت‌نام از میان تمام دانشجویان دانشگاه انجام می‌شود و دانشجویان می‌توانند برای شرکت در دوره، مشخصات خود را به سامانه بیسیم‌چی "3000144110" ارسال کنند. در نهایت از میان افرادی که برای شرکت در دوره ثبت‌نام کرده‌اند، یک گزینش انجام می‌شود.

وی افزود: افرادی که در گزینش انتخاب می‌شوند برای اعزام به اردو اولویت دارند. هدف ما از برگزاری دوره‌های الصافات، تربیت نیروی هم‌تراز انقلاب فرهنگی است. چراکه معتقد هستیم نیروی مناسب انقلاب اسلامی باید در چهار بعد معرفت، بصیرت، معنویت و مهارت، اطلاعات کافی داشته باشد و همچنین باید مباحث مدیریتی و تشکیلاتی را به طور کامل بلد باشد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: برآورد ما این است که 150 نفر شامل 75 دانشجوی دختر و 75 دانشجوی پسر در این دوره برای شرکت در اردو اعزام شوند. البته اگر دانشجویان استقبال مناسبی داشته باشند امکان افزایش این ظرفیت وجود دارد. اردوی دوره الصافات در تعطیلات بین دو ترم و به مدت دو هفته برگزار می‌شود ولی هنوز مکان اردو قطعی نشده است. زمان اعزام دانشجویان نیز سوم بهمن‌ماه اعلام شده است اما ممکن است این تاریخ نیز تغییر کند.

طرفی درخصوص محتوای آموزشی این دوره افزود: در این دوره با حضور اساتید مجرب، دوره‌های معرفتی در زمینه‌های کتب شهید مطهری، تاریخ معاصر، جریان‌شناسی سیاسی، آموزش تحلیل سیاسی و... برای دانشجویان ارائه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار