رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید، گفت: بیمارستان امید ۲۸ سال پیش به دلیل احساس نیازی که در منطقه وجود داشت، تاسیس شد.
کد خبر: ۵۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲ 27 December 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی " جواد خشابی " در جمع خبرنگاران با بیان اینکه واحدهای پرتو درمانی برای اولین بار در آذربایجان غربی ایجاد شد، ادامه داد: برای اسکان‌ بیماران شهرستانی نیز سرای اقامتی امید با ۳۰ سوئیت تاسیس شد که در نوع خود در سطح کشور نمونه محسوب می شود.

وی با اشاره به این که در جهت تکمیل ارائه خدمات یک بیمارستان عمومی نیز افتتاح شده است، افزود: این بیمارستان امسال به دست وزیر بهداشت افتتاح و از اوایل مهرماه پذیرش بیمار در آن آغاز شده است.

خشابی تاکید کرد: هیچ بیماری نباید به علت مشکل مالی از دریافت خدمات این بیمارستان محروم باشد.

وی با بیان اینکه ۳۰۰ نفر در کادر بیمارستان امید مشغول به کار هستند، عنوان کرد: حقوق ماهیانه کارکنان نزدیک به یک میلیارد تومان است.

خشابی گفت: هدف انجمن امید این است که برای بیمارانی که به این بیمارستان مراجعه می کنند بهترین خدمات ارائه شود و ارائه خدمات درمانی به بیماران سرطانی جزئی از وظایف این بیمارستان به شمار می رود.

وی افزود: طرحی با عنوان سفیران عمومی وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از این طرح کمک بزرگی به بیماران سرطانی کنند و به این ترتیب یک پل ارتباطی بین خیرین و بیماران ایجاد می شود.

 رئیس هیات مدیره انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان امید اظهار کرد: براساس تعرفه وزارت بهداشت برای مراکز خیریه این بیمارستان دو سوم تعرفه بخش خصوصی را دریافت میکند اما با توجه به اینکه بخش عمده ای از بیماران مراجعه کننده توان مالی برای پرداخت هزینه های لازم را ندارند با این همه ما موظف هستیم تمامی خدمات را ارائه کنیم.

وی در پایان گفت: برای ارائه خدمات بیشتر و تداوم این امر و همچنین گسترش چتر حمایتی، نیازمند مشارکت مرد خیر هستیم که مردم میتوانند با روش های مختلف ما را در امر خیرخواهانه و خداپسندانه درمان بیماران نیازمند یاری رسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار