فرمانده انتظامی قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین در نشست مشترک قضائی و انتظامی، ارتقا ضریب امنیت در استان را ثمره تعامل بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دانست.
کد خبر: ۵۴۴۱۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مهدی محمودی در نشست مشترک قضائی و انتظامی برای ارتقا ضریب امنیت استان با رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب استان و جمعی از مسؤولان قضائی استان قزوین اظهار داشت: در شرایط اجتماعی کنونی که وقوع جرایم نوظهور همزمان با جرایم سنتی را شاهد هستیم، مسؤولیت و برخورد قضائی و انتظامی را می‌طلبد.

وی اضافه کرد: مقوله بسیار مهم امنیت که هر دو دستگاه قضائی و انتظامی در دستور کار دارند به تنهایی توسط یک دستگاه محقق نمی‌شود بلکه قطع به یقین ایفای نقش سایر دستگاه‌ها و نهادها به صورت کاملاً واضح و علنی در جامعه انتظار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه فعالیت شبانه‌روزی پلیس معطوف تولید امنیت برای جامعه است، عنوان کرد: تمام دستگاه‌ها در راستای تولید امنیت و مبارزه با عناصر ضد امنیت وظیفه حساس و انکار ناپذیری دارند.

محمودی ارتقا ضریب امنیت در استان را مرهون همت دستگاه قضائی و تعامل آن با پلیس دانست و تصریح کرد: به لطف خداوند متعال استان قزوین در مقوله ارتقا ضریب امنیت رتبه سوم تا پنجم را در سطح کشور دارد که لازم است ضمن تشکر از مسؤولان دستگاه قضائی شکر الهی را به جای بیاوریم.

این مقام ارشد انتظامی امنیت مطلوب استان را عامل افزایش توقع مردم و به دنبال آن تلاش مضاعف پلیس در ایجاد امنیت برشمرد و تأکید کرد: ثمره تعامل بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ارتقا ضریب امنیت در استان بوده که نشانه خواست و پیگیری رئیس دادگستری استان در زمینه ایجاد و حفظ تعامل بین این دو دستگاه بوده که شایسته تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار