کد خبر: ۵۴۳۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹ 24 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آیین تکریم و معارفه سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان، یکشنبه سوم دی‌ماه ۹۶ باحضور گودرز امیری معاون استاندار، مدیران برخی دستگاهها و اعضای شورای اسلامی در سالن همایش این اداره کل برگزار شد.
 21 آذرماه 96 سید «امین قاسمی» با حکم معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری کشور، به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری لرستان منصوب شده بود.
وی مسئولیت‌هایی ازجمله سرپرست معاونت‌های توسعه مدیریت، میراث فرهنگی، صنایع‌دستی، گردشگری و برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و فارس را بر عهده داشته است.
 
 میراث‌دار کهگیلویه و بویراحمدی لرستان رسماً معرفی شد + تصاویر

پایگاه خبری یافته نوشت :سرپرست جدید اداره کل میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان هدف خود را رساندن لرستان در جایگاه 5 استان اول کشور در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی اعلام کرده است.
حفاظت، مرمت و معرفی مطلوب جاذبه‌های تاریخی، ایجاد اشتغال در حوزه‌های مختلف، جذب سرمایه‌گذار و بخش خصوصی، ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و شناسایی رشته‌های صنایع‌دستی بومی لرستان و تلاش در راستای توسعه آن‌ها را از اولویت‌های مهم " قاسمی" است.
وی روز دوشنبه 27 آذرماه 96 با حضور معاونین و مدیران این اداره کل، فعالیت خود را آغاز کرده بود.
پیش از این غلامرضا سلیمانی از 27 مردادماه سال 94 تاکنون مدیرکلی میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری استان لرستان را بر عهده داشت.
 
میراث‌دار کهگیلویه و بویراحمدی لرستان رسماً معرفی شد + تصاویر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار