کد خبر: ۵۴۲۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۳ 23 December 2017
رئیس شورای شهرستان بویراحمد گفت: قطعی مکرر و اختلالات تلفن همراه و نبود اینترنت پرسرعت بسیاری از مردم این شهرستان را کلافه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست اعضای شورای شهرستان بویراحمد با حضور نمایندگانی از تمامی شهرها و روستاهای این شهرستان در محل فرمانداری بویراحمد با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

رئیس شورای شهرستان بویراحمد در این نشست با ابراز گلایه از قطعی مکرر و اختلالات شبکه تلفن همراه در این شهرستان گفت: در راستای خدمات بهتر و سریع‌تر در حوزه ارتباطی دهی مخابرات و بررسی و ارتقاء کیفیت و سرعت اینترنت در استان نیازمند ارائه خدمات نوین مخابرات و فناوری ارتباطات به همه مناطق شهرستان بویراحمد بویژه مناطق روستایی و محروم هستیم.

محمد دانشی افزود: با توجه به جمع آوری مراکز مخابراتی در مناطق روستایی شهرستان بویراحمد و تبدیل آن به Gsm باید فکر اساسی و فوری در رابطه با مشکلات آنتن دهی و اینترنت در این مناطق در اسرع وقت با همت مسئولان شود.

وی ابراز کرد: باتوجه به وجود نقطه‌های کور ارتباطی بسیار زیادی در محورهای مواصلاتی استان و شهرستان بویژه در محور "دمچنار- یاسوج" حدفاصل بین روستای علی کرمی تا گردوه و حادثه خیز بودن این جاده نیازمند تدبیر و چاره جویی فوری است.

سخنگوی شورای شهر مارگون با تشکر از مدیرعامل شرکت مخابرات به دلیل نصب و راه اندازی سیستم نسل چهار اینترنت (4G) در شهرهای مارگون، گراب و چیتاب افزود: با این وجود در برخی از مناطق این شهر مشکلات عدیده‌ای مبنی بر آنتن دهی و سرعت اینترنت گزارش شده که لازم است نسبت به این مشکلات اقدام لازم صورت گیرد.

دانشی بیان کرد: انتظار می‌رود مسئولان شرکت مخابرات توجه ویژه و جدی به مناطق چین لوداب زیلایی و سیلاب و کلوار مارگون، دلی خمسیر و دمچنار بخش چیتاب و مناطق مادوان و بلهزار در خصوص تقویت و نصب شبکه‌های ارتباطی و آنتن دهی داشته باشند.

وی با اشاره به مصاحبه‌های یکی از اعضای شورای شهرستان بویراحمد مبنی بر غیر قانونی بودن جلسات شورای شهرستان، ادامه داد: اعضای شورا منتخب مردم هستند و مردم تمام حرکات و برنامه‌های آن‌ها را زیر نظر دارند.

دانشی تصریح کرد: چه لزومی دارد که عضو شورای شهرستان بویراحمد صحبت‌هایی را بدون دلیل مستند قانونی بیان کنند و الان ایشان با حضور خودشان در این جلسه، مهر ابطال بر سخنان خود مبنی بر غیرقانونی بودن جلسات شورای شهرستان زدند.

وی تاکید کرد: اعضای شورا تمرکز خود را بر انجام وظایف قانونی خود متمرکز کنند و بی‌دلیل خود و مردم و مجموعه همکاران را به حاشیه نبرند و تکرار چنین روندی به مصلجت نیست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار