فرماندار ملایر گفت: روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی و ویژه‌ای که دارند می‌توانند سازمان و شهرستان را در پیشبرد و تحولات اساسی یاری نمایند.
کد خبر: ۵۴۲۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 23 December 2017
فرماندار ملایر گفت: روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی و ویژه‌ای که دارند می‌توانند سازمان و شهرستان را در پیشبرد و تحولات اساسی یاری نمایند.

به گزارشتابناک همدان از ملایر: عبدالعظیم رضایی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جمع مدیران  روابط عمومی‌های شهرستان ملایر اظهار داشت: مدیران  روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی و ویژه‌ای که دارند می‌توانند سازمان و شهرستان را در پیشبرد و تحولات اساسی یاری نمایند.

وی با اشاره به ضعف در اطلاع‌رسانی به شهروندان عنوان کرد: روابط عمومی‌ها بااطلاع رسانی به‌موقع می‌توانند در شناساندن سازمان مربوطه و کارهایی که انجام می‌شوند بسیار مثمر ثمر باشند.

رضایی تصریح کرد: القائاتی دشمنان برای مأیوس کردن مردم به‌خصوص نسل جوان دارد،باید بااطلاع رسانی کافی و جامع خدماتی را که نظام مقدس جمهوری اسلامی ارائه می‌دهد به مردم بیان کنیم و در این زمینه کوتاهی جایز نیست.

معاون استاندار افزود: کار فرهنگی یک کار زیر بنایی است، فرهنگ و ذخیره غنی فرهنگی کشور ما را کسی نمی‌تواند از بین به برود ولی باید در شناساندن این فرهنگ غنی تلاش بیشتری کنیم.

وی تاکید کرد: در هر سازمانی باید بتواند گِرهی از مشکلات مردم را بازنماییم و این در درجه اول بستگی به نیروهایی دارد که در آن سازمان فعالیت می‌نمایند.

رضایی یادآور شد: خداوند بزرگ‌ترین سرمایه‌ای که به انسان‌ها داده است تفکر و تعقل است که باید با این عمرهای کاری کوتاه قدر این نعمت را بدانیم، شکرگزار باشیم و به‌درستی از آن استفاده کنیم.

وی با اشاره به آسیب‌های اجتماعی که در جامعه وجود دارد اضافه کرد: یکی از نقاط ضعف در این زمینه عدم اطلاع‌رسانی و مشاوره درست و به‌موقع است.

وی خاطر نشان کرد: در طرح کرامتی که در شهرستان ملایر در حال اجرا است زحمات بسیار زیادی کشیده شده است و روابط عمومی‌ها می‌توانند در پیشبرد اهداف این طرح کمک شایانی نمایند.

فرماندار ملایر با تشریح فضای مجازی عنوان کرد: در فضای مجازی تهدیداتی وجود دارد که در صورت هدایت و آگاهی بخشی به افراد برای استفاده صحیح و مناسب می‌تواند به یک فرصت تبدیل شود.

رضایی در ادامه گفت: یکی از سخت‌ترین شرایطی که بنده با آن روبرو هستم این است که افرادی برای شغل مراجعه می‌کنند ولی کاری برای آن‌ها نمی‌شود کرد و این ازلحاظ روحی برای من بسیار سخت و طاقت‌فرسا است.

وی عنوان کرد: دولت با توجه به شرایط سختی که وجود دارد تسهیلات بسیار مناسبی برای تولید و اشتغال اختصاص داده است و باید از این فرصت استفاده شود.


مدیران روابط عمومی شان خبرنگاران را حفظ کنند
وی اظهار کرد: برای استان در بحث اشتغال اعتبار بسیار خوبی در نظر گرفته‌شده است که در شش قالب به افراد برای اشتغال و تعاونی‌ها داده می‌شود.

رضایی اضافه کرد: بیان یاس و ناامیدی در جامعه مناسب نیست و تأثیرات منفی بر مردم خواهد گذاشت و باید از تجربیات موفق گذشته استفاده کرد و از تجربیات ناموفق نیز درس گرفت.

فرماندار ویزه ملایر خاطر نشان کرد: از انتقاد سازنده حمایت می‌کنم و اگر انتقاد نباشد اصلاحی هم وجود نخواهد داشت و هیچ مدیری در شهرستان نباید از انتقادی که منجر به اصلاح شود ناراحت شود.

رضایی افزود : ظرفیت شورای روابط عمومی‌ها بسیار بالاست ولی به‌درستی از این ظرفیت استفاده‌نشده است.

وی با اشاره به نگهداری حرمت خبرنگاران توسط مدیران شهرستان بیان داشت: کار رسانه و مطبوعات بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و همه مدیران باید ضمن تعامل، شأن و جایگاه این عزیزان را حفظ نمایند.

مدیران روابط عمومی شان خبرنگاران را حفظ کنند


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار