کد خبر: ۵۴۲۰۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶ 23 December 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در پی درگذشت آیت الله حائری شیرازی ، مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، پیام تسلیتی صادر نمود.
متن پیام :
بسم الله الرحمن الرحیم
خبر ارتحال روحانی مبارز و انقلابی آیت‌الله حاج شیخ محی‌الدین حائری شیرازی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه سابق شیراز که عمر با برکت خویش را در راه خدمت به اسلام و تشیع، انقلاب و مردم سپری کرد، موجب تاثر و تاسف گردید.
این عالم بزرگوار که از مبارزین ممتاز نهضت امام خمینی(ره) علیه رژیم طاغوت بود، در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سنگر امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در استان فارس و همچنین نمایندگی مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خدمات شایان توجهی به انقلاب اسلامی و مردم بزرگوار استان فارس نمود.
اینک روح آن عالم ربانی به سوی ملکوت اعلاء پر کشیده و حوزه های علمیّه، ملت شریف ایران اسلامی و علی الخصوص مردم قدر شناس استان فارس به سوگ نشسته اند.
  اینجانب از طرف خود و به نیابت از کارکنان شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد ، با اندوه فراوان ،  مصیبت درگذشت آن یار صدیق حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) را از صمیم قلب به خانواده وی و آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان تسلیت عرض نموده، برای  روح آن فقید سعید جایگاهی رفیع در اعلی علیین و برای  بازماندگان شکیبایی و سلامتی  از درگاه خداوند رئوف آرزو می نمایم. 
رحمن خادم
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار