در پایان رقابت‌های لیگ یک والیبال کشور
تیم والیبال جوانان شهرداری قزوین در پایان رقابت‌های لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان سومی شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تیم والیبال جوانان شهرداری قزوین در پایان رقابت‌های لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور موفق به کسب عنوان سومی شد.

والیبالیست‌های جوان استان امسال به نظر می‌رسد سودای حضور در مراحل پایانی و رسیدن به جمع چهار تیم پایانی مسابقات لیگ یک جوانان باشگاه‌های کشور را در سر دارند.

تیم والیبال شهرداری قزوین در مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور عملکرد قابل قبولی داشت و موفق شد با کسب امتیازات لازم به جمع هشت تیم پایانی این رقابت‌ها راه یابد.

والیبالیست‌های شهرداری قزوین که امسال هم در رقابت‌های لیگ یک باشگاه‌های کشور تیم‌داری کرده‌اند، به نوعی درصدد هستند در هر دو رقابت پیش رو عملکرد خوبی داشته باشند و بتوانند مقابل رقبا عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارند.

با توجه به اینکه رشته ورزشی والیبال در قزوین از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است، بدون شک حضور موفق والیبالیست‌ها در رقابت‌های باشگاهی کشور می‌تواند ذوق و شوق علاقمندان به این رشته ورزشی را هم بالاتر ببرد و مشتاقان به این رشته ورزشی را نسبت به حضور در رقابت‌های سوپرلیگ باشگاه‌های کشور امیدوار کند.

دبیر هیأت والیبال استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به کسب عنوان سومی والیبالیست‌های قزوینی در رقابت‌های لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور اظهار داشت: والیبالیست‌های شهرداری قزوین در رقابت‌های مرحله مقدماتی این مسابقات با کسب سه پیروزی و دو شکست عنوان سومی گروه یک این رقابت‌ها را به دست آوردند.

اسد شاهمرادزاده افزود: بلندقامتان والیبال استان ضمن کسب عنوان سومی گروه یک والیبال جوانان باشگاه های کشور موفق شدند جواز صعود به جمع هشت تیم مرحله پایانی این پیکارها را به دست آورند.

شاهمرادزاده عنوان کرد : مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور به میزبانی بابلسر برگزار شد.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم والیبال شهرداری قزوین در ادامه رقابت‌های لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور عملکرد قابل قبولی را از خود بر جای بگذارد.

گفتنی است، مرحله دوم و نهایی لیگ یک والیبال جوانان باشگاه‌های کشور ماه آینده برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار